ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024

תפסיקו להתנצל: הם רוצים לראות דם יהודי נשפך

האירופאים היו ונותרו אנטישמים וחפצי דם, טבח רבבות במדינות ערב לא מטריד את מנוחתם, רק עזה במרכז החדשות

תפסיקו להתנצל: הם רוצים לראות דם יהודי נשפך

1875 הרוגים בעזה רבתי. לאחר ארבעה שבועות של כתישה מסיבית מהאוויר וכניסה קרקעית. הרבה? הכל יחסי בחיים. מישהו ספר את ההרוגים בגרוזני? בצצניה? מישהוא בכלל מתעניין מה קורה בסוריה? עיראק? לוב? ביום לוחמה באחת ממדינות אלו, נהרגים יותר אזרחים מבחודש מלחמה בעזה.

באפריקה משתוללת מגפת ״אבולה״ הקוטלת אלפים ולא רואים שם את הסוף. המגיפה עלולה להתפשט לשאר העולם, האם האו״מ התכנס?

״המדינה האיסלאמית״ ההתארגנות הרצחנית, מתפשטת וגדלה בראשות ארגון דאע״ש, והופכת להיות איום גלובלי עולמי. כבר בלבנון, בקרוב בירדן, אלפים נקטלים מול מצלמות הטלוויזיה בשידור חי... הגופות מגולגלות לנהר. אז מה?

שורות אלו נכתבות באירופה האנטישמית. מהדורות הטלוויזיה מתחרות ביניהן בציניות, בחד צדדיות קיצונית, עוסקות ברובן ובעיקרן ב״אש בעזה״. יש מלחמה ביבשת עצמה, אוקראינה! נו... אז יש. מגיפה באפריקה, מלחמות בעיראק, סוריה, לוב, לבנון, עשרות אלפי הרוגים, יזדים נצורים על ראשי הרים מתים מצמא ורעב, ילדים נרצחים בשידור חי, הכל בשוליים. העולם סובב ומתקיים עבור ״עזה״. גאזה, כפי שכאן היא נקראת, במרכז החדשות. שידורים ישירים, דיונים שלא פוסקים, ראיונות, כולם עוסקים ועסוקים ב״גאזה״. מרכז העולם.

אצלנו, במלחמה הפרטית שלנו. כל הפצצה, כל ירי, בפיקוח צמוד של עורכי דין מומחים במשפט בינלאומי. הכל במידה, בפיקוח, בדקדקנות, ירי בפינצטה. מאות מטרות חיות בוזבזו, חיי מאות טרוריסטים ניצלו ולו רק בכדי לנסות לא לפגוע באזרחים. אלו פני המלחמה שמנהלת ישראל בעזה.

זו מלחמה ראשונה בהיסטוריה שכוללת זריקת מנשרים והודעות מהאוויר לפני הפצצה ו-או כניסה קרקעית, בדרישה ואזהרה לאזרחים להתפנות ובנוחיות, תוך 24 שעות, 12 שעות במקרה הקצר. אנו מאפשרים לאויב האכזר להתארגן, להתבצר, להתחמש. אנו עושים זאת ביודעין, ״טוהר הנשק״. זה גובה קורבנות בנפש מאיתנו, את זה אוהבים באירופה. דם יהודי.

כשבודדים מנסים לסנגר, גם באם זה קצין בריטי מעוטר ובכיר שמסביר בטוב טעם על שיטות הלחימה הייחודיות שנוהגת בהם מדינת ישראל וצה״ל, בשונה מכל צבא אחר בהיסטוריה, או גנרל אמריקאי קשוח שפיקד על הפצצות בבוסניה ואפגניסטן ותמה בקול על דרכי הלוחמה הישראלית!!! הם נדחים בבוז ולא מרואיינים בשנית.

״טהרנים וצדקנים״. כשאני מטיח להם זאת בפנים, בכל וויכוח שמתעורר ומתעורר, רק דם יהודי חסר לכם! לו היו לנו ח״ו עוד מאות הרוגים הייתם מרוצים. הם שותקים. נאלמים אומר.

הם מחפשים דם יהודי בדווקא. דם ערבי מוסלמי בסוריה, עיראק, לוב. מתים אפריקאים, הרוגים מכת היזדים או כורדים בעיראק, חללים נוצרים בסוריה, לא מעניינים אותם. גם כשזה קרוב אליהם באירופה עצמה, באוקראינה היום ועכשיו. בצצניה בעבר הקרוב! כלום.

רק המחסור בדם יהודי לצנינים בעיניהם. 1875 הרוגים בצד אחד מול 64 בצד השני. מטריף את דעתם. א נ ט י ש מ י ם בגרוש.

כמה אזרחים אמריקאים נהרגו בהפצצות דרזדן? כמה הרוגים היו לצבא רוסיה שמחק את גרוזני והחריב את צצניה?

לעבור מדפנסיבה לאופנסיבה
נהרות דם נשפכו מהעם היהודי לאורך הדורות. לא רק במלחמות בארצו, בעיקר באירופה הנאורה. רק לפני דור, ניתן היה להציל מאות אלפים לו היו נפתחים שערים וניתנים וויזות למי שיכל לברוח. אנגליה הנאורה אטמה שעריה. שוויץ סגרה שעריה, גידרה עצמה והחזירה לנאצים פליטים שהצליחו לברוח, אמריקה נעלה דלתותיה, גם כשידעו שהחיה הנאצית פשטה טלפיה.

נכון, בדנמרק הצילו את היהודים בחסות המלך והבריחו אותם לשבדיה הנייטראלית שם ניצלו חייהם. מאז זרמו מים רבים במדינות סקנדינביה. הן פתחו את שעריהן למאות אלפי מהגרים מארצות ערב. בכל ארץ ועיר בארצות סקנדינביה אתה נתקל בנשים בבורקות מכוסות מכף רגל עד ראש כשרק העיניים מציצות. מדובר בסדר גודל של יותר מ-10 אחוז מכלל האוכלוסיה והבוחרים! , דבר שיוצר להם בעיות בקנה מידה לאומי. האשם? מדינת ישראל. היא שיוצרת את התסכול בקרב הערבים בסקנדינביה!!! לשמוע ולא להאמין.

בסקנדינביה אלו מהגרים ממרוקו, טוניס, לוב, פקיסטן ואפגניסטן, לא מדינות הנתונות בעימות עם ישראל. אבל ישראל אשמה... בשבדיה ישנם רובעים ואיזורים שהם מזרח תיכון במיטבו. בנורבגיה עיר שרובה מוסלמית. התוצאה: שנאת יהודים וישראל שמחלחלת לרחוב מתקשורת שמאלנית מוטה ועוינת ומפוליטיקאים צינים חפצי קולות ומצביעים.

הם נזעקים להפגנות ולעצרות ענק, רק כשזה נגד ישראל. לא נגד דאע״ש הטובח באחיהם בעיראק, לא נגד הטבח היומיומי שמתבצע בסוריה מזה שנתיים, לא כשמצרים חיסלה והעלימה את אנשי ״האחים המוסלמים״ האב המוליד והממציא של כנופיית החמאס השולטת בעזה.

כשזה ישראל נגד חמאס. הם קיימים.

יש להם בעיה אמיתית, מובנית, לאנטישמים המודרנים. הם לא רגילים ולא מוכנים לראות אותנו חזקים! מנצחים! שולטים במצב ומנהלים את המלחמה ביד רמה ובזרוע נטויה. לסטריאוטיפ שלהם מתאים יהודי מובס, נקלה, הזקוק לחסדם ולרחמיהם.

טייסים יהודים הלוחמים בהצלחה. ממציאים יהודים שרותמים את פלאי הטכנולוגיה ונפלאות המדע להגנת בתיהם וחיי בני משפחותיהם, חיילים יהודים באפוד מלא שנקהלים על נפשם ומכים באויביהם מכת הרג ואובדן - לא מתאימים להם.

אנטישמיות כבר אמרנו?

זהו רובד אנטישמי נחות ונקלה. אנטישמיות מולדת שנובעת מקנאה גולמית ושנאה ייצרית. הם לא אוהבים ערבים. הם חוששים מהם, מהשתלטותם על מוקדי כוח, מהפיכתם לכוח פוליטי משמעותי בארצותיהם, בביתם. לדעתם, גם בזה אשמה ישראל.

למרות שנאתם לערבים שכניהם שהכניסו מנהגים שונים לארצותיהם, לוחמים יהודים שיודעים להילחם ועושים זאת בגבורה ובהצלחה מרובה, כשיהודים גאים, גובים מחיר כפול ומשולש ויותר ממי שמעז לפגוע בם ובביתם, זה לא מסתדר להם. הם המומים.

הם רוצים דם יהודי והרבה. כשדם יהודי לא זורם כמים, כשדם יהודי עולה ביוקר רב עשרת מונים, לטרוריסטים המרצחים, הם לא מבינים. סדרי עולם השתנו לחלוטין לאנטישמים של דורנו.

הם אפילו לא יודעים למה? ומדוע? הם לא מבינים! הם נבוכים.

לא נוכל להסביר להם את טעותם, הם עוינים בשורש. את האנטישמיות הם ינקו מאימותיהם. אנו חייבים להטיח זאת בהם במפורש ובריש גלי. לא להתנצל! בכל ראיון, בכל כלי תקשורת. בכל זמן ובכל מצב. לצאת מהדפנסיבה לאופנסיבה. להכנס למתקפה חזיתית, ליזום, להעמיד להם מראה מול הפנים. דם יהודי! זה חסר לכם. אנטישמים בזויים.

אותם בודדים שלא מחפשים למצוא חן בעיני המראיין, אותם יחידים שמטיחים להם בשיניים, כגון נפתלי בנט שעושה עבודת הסברה מעולה, נתניהו במספר ראיונות מעולים, משאירים אותם בפה פעור ואת הצופים מבולבלים. מאידך, אנשי השמאל שמופיעים בתקשורת העולמית ושופעים התנצלויות, שלא לדבר על ביקורת סמויה וגלויה על מדיניות הממשלה - גורמים נזק רב ומעודדים את שונאי ישראל שלא זקוקים לעידוד!!!

התפקיד שלנו עכשיו. להחזיר מלחמה אפיים. לסכור פה שונאים ואנטישמים. זו עת מלחמה - לא התנצלות.
עזה ישראל חמאס הרוגים אום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}