ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
ברקע החרפת היחסים

מקורבי שר המשפטים: "לא יהסס לפטר את היועמ"שית"

שר המשפטים לא יהסס לפטר את היועמ"שית אם יגיע למסקנה שהדבר נדרש, כך אומרים מקורביו. נתניהו מנוע מלעסוק בנושא ועל כן ההחלטה בעניין קידום המהלך צפויה להיות של לוין

מקורבי שר המשפטים: "לא יהסס לפטר את היועמ"שית"
השר יריב לוין צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מקורבים לסגן ראש הממשלה ושר המשפטים יריב לוין אומרים כי הוא לא יהסס לפעול לפיטורי היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה, אם הוא יגיע למסקנה שהדבר נדרש. כך פורסם ב'כאן 11'. נזכיר כי, בשל ניגוד עניינים, ראש הממשלה בנימין נתניהו מנוע מלעסוק בנושא ועל כן ההחלטה בעניין קידום המהלך צפויה להיות של לוין, כשמי שמצביעים בסופו של דבר על ההדחה הם חברי הממשלה.

החרפה משמעותית נרשמה בימים האחרונים ביחסים בין ראשי מפלגות הקואליציה לבין בהרב מיארה. ראשי הקואליציה תקפו את היועצת במספר נושאים, בהם: נבצרות לנתניהו, דרעי וניגוד העניינים של ראש הממשלה בנוגע לרפורמה במערכת המשפט. לדברי בכיר בקואליציה הצעד אומנם נחשב למסובך מאוד, אך הוא על השולחן. לוין לא מסר את תגובתו לפרסום.

בתוך כך, שר המשפטים לוין ויו"ר ועדת החוקה שמחה רוטמן סיכמו להמשיך לקדם בוועדה את הרפורמה המשפטית, תוך התעלמות מהערות היועצת המשפטית נגדה. בשבוע הבא צפויים להתקיים מידי יום דיונים מואצים על רפורמה המשפטית.

בנוסף, בכירים בקואליציה מבהירים כי לא יחול שינוי במעורבות נתניהו ברפורמה המשפטית, למרות מכתבה של בהרב מיארה.

יריב לוין גלי בהרב מיארה בנימין נתניהו הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד