כ"א תשרי התשפ"ה
23.10.2024
בארוחות שגרתיות, בסעודות שבת ובכל הזדמנות

כשהחומוס אחלה אין טעם להתפשר על איכות

הכירו את סוד החומוס של 'אחלה': יניב גור אריה, שף חטיבת האוכל ב'שטראוס', מסביר על תהליך הייצור המוקפד שמביא את החומוס של 'אחלה' הכי קרוב למטבח שלכם. "הסיפור של חומוס 'אחלה' מתחיל בשדה ומסתיים רק אחרי האריזה"

כשהחומוס אחלה אין טעם להתפשר על איכות
חומוס אחלה צילום: יח"צ

חשבתם פעם על התהליך מאחורי החומוס הטעים שאנחנו בוחרים לקנות במדפי הסופר עד לרגע שהוא מגיע לצלחת? מה הופך את החומוס למרכיב כה דומיננטי בכל ארוחה ובכל בית? על מנת להכיר לכם, שוחחנו עם יניב גור אריה, שף חטיבת האוכל ב'שטראוס', שפירט את השלבים השונים לחומוס מושלם בדיוק כמו שאתם אוהבים.

אילו תהליכים עוברים גרגרי החומוס שאנו פוגשים כמעט כל ארוחה?

את רוב גרגרי החומוס שלנו אנו מגדלים דווקא בארץ, במיקום הכי טוב לגידול חומוס איכותי. לאחר קציר גרגרי החומוס, איסופם וניקויים, אנו  משרים את הגרגרים למשך מספר שעות. שלב ההשרייה, הוא שלב חשוב מאד כדי להגיע לרמת הרכות הרצויה שתביא למרקם הנימוח והאהוב של חומוס אחלה. לאחר שלב בישול החומוס שנעשה בסירי לחץ, נטחנים גרגרי החומוס במעבד מזון איכותי. לאחר התיבול העדין, נשלח החומוס המוכן אל מחלקת האריזה ומשם היישר אל ההפצה עד למקרר, לסנדוויץ' או לשולחן השבת שלכם.

כלל סלטי אחלה מפותחים על ידי צוות טכנולוגיית המזון של חטיבת האוכל בשטראוס בליווי אישי שלי, שמתחיל בפיתוח כמויות קטנות במטבח שלנו, טועמים ומשפרים את המוצר עד להשגת הטעם הרצוי. פעמיים בשבוע אנו טועמים את המוצרים החדשים, כך אנו מדייקים את הטעם ומגיעים לתוצאה הכי טובה שיש ורק אז אנו עוברים לייצור בכמויות מבלי לפגוע בהליך הייצור השמרני והמיוחד שלנו.

 איך שומרים על החומוס איכותי ובלתי מתפשר גם בייצור המוני?

זהו שילוב של חומרי גלם איכותיים ותהליך ייצור קפדני. אנו עושים שימוש במרכיבים הכי טבעיים שיש: גרגרי חומוס, טחינה גולמית ותבלינים. אנו עושים שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר שיש מבלי להתפשר על הטעם".

אילו מוצרי חומוס קיימים ב'אחלה'?

החומוס הקלאסי שלנו, חומוס גלילי וחומוס מועשר עם אחוזים שונים של טחינה לאוהבי החומוס הסמיך יותר.

לסיום, מה מייחד בעיניך את חומוס 'אחלה' והופך אותו לחומוס המיתולוגי של הצרכן הישראלי?

הייצור של חומוס אחלה נעשה בתנאי ייצור מחמירים ומבוקרים ומחומרי הגלם הטובים ביותר, החל בבחירת אדמות נכונות לגידול חומרי הגלם, ממשיך לכל אורך תהליך הייצור: בבישול, בהכנה, בטריות, באהבה אמיתית למטבח ונוסף על אלו - נגיעה אישית ומדויקת.

כלל סלטי 'אחלה' בכשרות מהודרת של בד"ץ 'שארית ישראל'.

חומוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}