י"ג תשרי התשפ"ה
15.10.2024
תמונת הקדוש

הגר"מ מאזוז חושף: "זה מה שביקש ממני מרן הרב עובדיה בפגישה"

לקראת ההילולא המסורתית של המקובל האלוקי רבי רחמים חי חויתה הכהן זצוק"ל, חושף מרן רה"י הגר"מ מאזוז את פרטי הפגישה עם מרן רב עובדיה יוסף זיע"א ואת הרגע המכונן בו חזה בתמונת הקדוש וביקש בקשה חריגה ומיוחדת

הגר"מ מאזוז חושף: "זה מה שביקש ממני מרן הרב עובדיה בפגישה"
מרן הגר"ע יוסף זיע"א צילום: Abir Sultan/Flash90

ישועות אדירות וסיפורים מופלאים נקשרו בשמו של מרן רבי חויתה. עדויות מסמרות שיער על אנשים שנושעו למעלה מדרך הטבע, רפואה שלמה שזכו בה חולים אנושים, זרע של קיימא לאחר שנים של ציפיה ועוד ועוד. כעת לקראת ההילולא הגדולה של מוסדות 'חכמת רחמים' במושב ברכיה, נחשפים פרטים נוספים אודותיו השופכים אור על דמות המופת שהשפיעה על רבבות.

מכאן תקבלו כרטיס כניסה חינם לאירוע המפואר בברכיה>>> 

כשהיה מרן הרב עובדיה יוסף זיע"א במשרדו של הרב מרן רה"י הגר"מ מאזוז שליט"א, ראה את תמונתו של מרן המקובל האלוקי רבי רחמים חי חויתה הכהן זצוק"ל. מיד התאווה מרן הרב עובדיה שגם לו תהיה תמונה כזו והתבטא אודותיו שבחים מפליגים שאי אפשר לפרטם. כמו כן אמר: "כל מקום שהרב חולק עם רבנים אחרים בהלכה, תמיד אחר העיון יימצא שהלכה כמותו".

מובן שנשלחה בהקדם תמונה מפוארת של הגאון רבי חויתה ממשרד ראש הישיבה הגר"מ מאזוז לבית מרן הראשון לציון.

תמונה זו נתלתה בפתח ביתו של מרן הראשון לציון. מאז, פעמים רבות נראה מרן כשיוצא מפתח ביתו מביט בתמונת הגאון רבי חויתה ואומר בהתפעלות "ענק שבענקים! ענק שבענקים!".

בהזדמנות אחרת אמר מרן מאור ישראל בסערת רגשות: "אם לעדות אחרות היה אחד שהוא חצי מרבי חויתה, היו עושים לו בית מיהלום!".

השבוע תתקיים ההילולא המסורתית של המקובל האלוקי, רבי רחמים חי חויתה הכהן זצוק"ל, מי שהיה רבם של יוצאי עדות המזרח, רבים מגדולי ישראל בדורנו תלמידי תלמידיו, אשר עלה לארץ בצניעות ובפשטות, הסתגר בביתו הצנוע במושב ברכיה, סבל ייסורים רבים, ורק מעטים שזכו לגלות שהצדיק שוכן שם היו עולים להקביל פניו.

לאחר פטירתו המשיך רבי חויתה להתפרסם בעקבות ישועות מופלאות ועדויות מסמרות שיער של אנשים שנושעו בזכות תרומה למוסדותיו.

מוסדות חכמת רחמים, ממשיכים את צוואתו של רבי חויתה להחיות את התורה על אדמת ברכיה. באירוע הגדול יורגלו רכב בשווי 100,000 ש"ח, תכשיטי זהב ויהלומים ועוד מתנות יוקרתיות. זאת בנוסף למתנה יחודית לכל רוכש כרטיס+ כרטיס כניסה חינם לאירוע המפואר בגני הצבי ברכיה.

האירוע התקיים ביום שלישי. ט' בשבט. 31/1/23 הרגע האחרון לתרומה הוא כעת, בואו לזכות בישועות, ברכות, ניסים ומתנות.

בואו, 60 ש"ח למשך שנה וזה שלכם>>>

חכמת רחמים רבי רחמים חי חויתה הכהן הרב מאזוז מרן הרב עובדיה יוסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}