שימו לב: הבירות המפורסמות מתייקרות בקרוב
בעוד חודש וחצי יתייקרו מחירי הבירות המפורסמות ביותר בישראל גולדסטאר ומכבי. כך הודיעה החברה המייצרת - טמפו | יש לכם זמן למלאות את המחסנים
- קובי עוזיאלי
- כ"ה טבת התשפ"ג
- 1 תגובות
חברת המשקאות טמפו הודיעה לחלק מרשתות השיווק על התייקרות מוצרי הבירה בשיעור של עד 5%. ההתייקרות תחול על בירה גולדסטאר ומכבי בייצור מקומי ועל בירות מיובאות ומהחבית.
השתייה הקלה לא תתייקר, זאת לאחר שבתחילת שנת 2022 עודכן המס על המשקאות הממותקים.
ההתייקרות תיכנס לתוקף בעוד חודש וחצי ב-1.3.2023.
(ארכיון 'בחדרי')
כזכור, בשבוע שעבר הודיעה חברת 'הכרם' שמייבאת משקאות אלכוהול ויין למסעדות ולבתי הקפה כי תייקר מגוון רחב של מוצרים כבר החל מ־1 בפברואר 2023. ע"פ הפרסום ב'כלכליסט', בשלב הנוכחי החברה מעלה ללקוחותיה המסעדנים ולשוק המוסדי, אך ההתייקרויות צפויות להגיע בהמשך גם לרשתות השיווק.
להלן מחירי האלכוהול:
סוביניון בלאן בסדרת אסטייט של יקב דלתון יתייקר ב־6%, רוזה מסדרת גליל שאותה משווקת הכרם רק ברשתות השיווק יתייקר ב־4% וסוביניון בלאן מאותה סדרה יתייקר ב־6.1%. יין סמיון טיק טוק יתייקר ב־25.4%, רוזה בסדרת עלמה יתייקר ב־8%, יין הדגל לנדמארק של יקב ברבדו יתייקר ב־14%-6%, ומחירו של יין מגנום קופאז' של אותו היקב יעלה ב־10%. בלאן של אלכסנדר בונה יתייקר בקרוב ב־17%, וקאווה איטלקית תתייקר ב־7%.
וויסקי גלנפידיך יתייקר בשיעור של 1.4% ועד 24%, וויסקי בלויני בין 13% ל־160%, קוניאק רמי מרטין בין 1.5% ל־7%, וודקה סטולי בין 2.6% ל־8.7%, כאשר את המחיר של ליטר וודקה עלית מבית סטולי הורידה החברה ב־2.6%. ליקר יגרמייסטר יתייקר בעד 7%, וגם ליקר קואנטרו יתייקר בשיעור דומה. בירה באדווייזר תתייקר ב־17%-7%, ומחירה של שישיית בקבוקי בירה בקס יעלה בכ־29%.
כך למשל – מחירו של ויסקי גלנפידיך 18 שנה יעלה מ-368 שקל כיום ל-418 שקל, עלייה של 13.5%. מחירה של חצי ליטר וודקה סטולי יעלה מ-76 שקל ל-81 שקל, עלייה של 6.5%.
יגרמייסטר 70 ס"ל יתייקר מ-96 שקל ל-102 שקל, עלייה של 6%. שישיית בירה באדווייזר שעלתה עד היום 28.6 שקל תעלה מעתה 33.5 שקל, עלייה של 17%, ואילו מחיר של פחית חצי ליטר יעלה מ-7.3 ל-8 שקלים, עלייה של 8%.
לא רק את היינות הפופולריים שלה ומוצרי האלכוהול מייקרת חברת 'הכרם", ע"פ הדיווח ב"כלכליסט", גם מחירי הקפה יעלו החל מחודש הבא. החברה תחל לשווק לראשונה את פולי הקפה והקפסולות של לוואצה אך כבר כיום היא משווקת את קפה וסקובי ומייקרת את הפולים בקפה נטול במשקל 500 גרם ב־28%, ואת הקפה הטחון למקינטה ב־40%-33%.
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות