י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
הסאגה תגיע לסיומה?

"אובססיה קיצונית": אישום נגד המורה שהטרידה את הרבנית קוק

האישה, תושבת בני ברק, נאשמת כי שבה להטריד את הרבנית קוק ובני משפחתה פעם אחר פעם, למרות צווי הרקחה שניתנו לה מהמקום | המשטרה ביקשה לעצור את האישה עד תום ההליכים: "הדבר המלמד על אובססיה קיצונית"

"אובססיה קיצונית": אישום נגד המורה שהטרידה את הרבנית קוק
אילוסטרציה צילום: unsplash

המשטרה הגישה היום (שלישי) לבית המשפט כתב אישום נגד תושבת בני ברק, שמטרידה באופן קבוע את משפחת הרבנית קוק בעיר טבריה. זאת, למרות צווי הרקחה שניתנו לה מהמקום. במסגרת חקירתה הודתה האישה, מורה במקצועה, כי הגיעה לבית הרבנית ביודעה שיש כנגדה צו הרחקה ואף אמרה לחוקרים כי היא מתכוונת לחזור על מעשיה.

בכתב האישום מפורטים שני המקרים שאירעו בסוף השבוע שעבר וביום ראשון האחרון, במהלכם שבה האישה לבית הרבנית. "נסיבות ביצוע העבירות המיוחסות למשיבה ומהותן יוצרות חשש סביר ששחרורה או אי מעצרה יובילו לסיכון בטחון הציבור בכללו לסיכון בטחון המתלונן בפרט", נכתב בבקשה למעצרה של האישה עד לתום ההליכים נגדה.

עוד בנושא:
המורה נעצרה פעם נוספת: "עלול להיגמר באירוע חמור יותר"

המורה מב"ב נעצרה בפעם ה-22: אנשי החוק אובדי עצות

המורה מבני ברק שוחררה ללא תנאים: "העונשים דרבנו אותה"

בבקשה צוין כי "מדובר בנאשמת אשר לה 11 הרשעות קודמות בעבירות דומות כנגד אותן מתלוננות, דבר המלמד על אובססיה קיצונית למתלוננות ובני משפחתן וכי דבר לא ירתיע אותה מלשוב ולהטרידם".

כפי שדווח לראשונה שלשום (ראשון) ב'בחדרי חרדים', המשטרה עצרה פעם נוספת את האישה החרדית, בחשד שהסיגה גבול בבית הרבנית קוק. זאת, זמן קצר אחרי ששוחררה בהחלטת בית המשפט. מייד לאחר השחרור חזרה האישה לבית הרבנית ובני משפחתה הזעיקו את המשטרה.

המורה נעצרה בפעם הראשונה לפני ארבע שנים, אז היא הגיעה לחצר ביתה של הרבנית. אלא שבניגוד למאות הנשים האחרות, התעקשה האישה להישאר במקום ופגעה בשגרת חייהם של בני הבית, כך לטענתם. מאז נעצרה המורה, כאמור, עשרות פעמים, ואף ריצתה עונשי מאסר, אך עד כה לא סיפקה הסבר למניעיה. 

 

כתב אישום הרבנית קוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}