ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
"ממשלת לפיד ובנט לא עשתה דבר"

בעקבות הביקורת: ההנחיה של נתניהו לגורמי הביטחון

נתניהו הנחה את גורמי הביטחון לעשות את כל המאמצים כדי שלא לפגוע באורח החיים של שכניו בירושלים. | נתניהו תוקף את קודמיו: "באופן מדהים, ממשלת לפיד ובנט לא עשתה דבר במשך שנה וחצי כדי להשמיש את המעון בבלפור שחלקו הפנימי פונה כליל ולא נעשה דבר כדי להכינו למגורים"

בעקבות הביקורת: ההנחיה של נתניהו לגורמי הביטחון
נתניהו ובנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

כדי למנוע ביקורת בדומה לזו שהופנתה כלפי ראש הממשלה נפתלי בנט ולזעם מצד השכנים על חסימת צירים בשל שיקולי אבטחה בבית ראש הממשלה דאז ברעננה, ראש הממשלה הנכנס בנימין נתניהו הורה לגורמי הביטחון לפעול שלא לפגוע באורח החיים סביב ביתו הפרטי בשכונת רחביה בירושלים.

נזכיר, מזה שנה וחצי המעון הרשמי של ראש הממשלה עובר שיפוצים לבקשת רשויות הביטחון, עקב כך ראש הממשלה בנט נאלץ להתגורר בביתו הפרטי ברעננה מה שהוביל לביקורת על סכומי עתק שהוצאו על חשבון משלם המיסים לאבטחת ביתו, וכך גם ראש הממשלה לשעבר לפיד שהתגורר בדירת המאבטחים במעון ראש הממשלה בירושלים, אך את רוב לילותיו העביר בביתו ברמת אביב.

כעת גם נתניהו נאלץ להתגורר בביתו הפרטי ברחוב עזה בירושלים, כאשר מגבלות המקום מעוררות זעם בקרב שכניו בבניין וברחוב כולו, עקב כך שהכביש הפקוק בין כה מקשה כעת עוד יותר על העוברים והשבים בשל שיקולי אבטחת ראש הממשלה.

בעקבות כך ראש הממשלה בנימין נתניהו הנחה את גורמי הביטחון לעשות את כל המאמצים כדי שלא לפגוע באורח החיים של שכניו בירושלים, כך נמסר הערב מלשכת ראש הממשלה.

בלשכתו האשימו בכך את הממשלה היוצאת, שנטען כי לכאורה "ראש הממשלה נתניהו היה מעתיק את מגוריו מדירתו ברחוב עזה אל המעון הרשמי בבלפור, אך לצערנו, באופן מדהים, ממשלת לפיד ובנט לא עשתה דבר במשך שנה וחצי כדי להשמיש את המעון בבלפור שחלקו הפנימי פונה כליל ולא נעשה דבר כדי להכינו למגורים", תקפו.

בנימין נתניהו נפתלי בנט שכנים מעון ראש הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד