ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
לא בפעם הראשונה

במרכז בני ברק: פרץ לקיוסק, גנב כסף מהקופה - ונעצר | תיעוד

חשוד שככל הנראה מעורער בנפשו נעצר לאחר שפרץ לקיוסק ברחוב רבי עקיבא בבני ברק | מעצרו הוארך בבית המשפט | תיעוד: פותח את הקופה וגונב מאות שקלים

במרכז בני ברק: פרץ לקיוסק, גנב כסף מהקופה - ונעצר | תיעוד
החשוד גונב כסף מהקופה צילום: מצלמות אבטחה

המשטרה עצרה בסוף השבוע גבר בשנות ה-40 לחייו, ככל הנראה מעורער בנפשו, בחשד שפרץ לקיוסק ברחוב רבי עקיבא בבני ברק וגנב מהמקום מאות שקלים. בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו עד למחר (שני).

בתיעוד ממצלמות האבטחה של החנות ניתן לראות את החשוד פותח את הקופה ומוציא ממנה כמה מאות שקלים במזומן - ונמלט מבית העסק. בעל הקיוסק, שמכיר את החשוד, דיווח על כך למשטרה ומסר את זהותו. זמן קצר לאחר מכן נעצר החשד בסמוך לבית העסק.

החשוד גונב כסף מהקופה

בעל הקיוסק מסר למשטרה כי לא מדובר פעם הראשונה שהחשוד פורץ לחנות שבבעלותו. לפי המשטרה, החשוד פרץ לחנות דרך החלון בזמן שהעסק היה נעול. "העובד בחנות נעל את החנות, הלך לאן שהלך ואז העסק נפרץ", אמר נציג המשטרה במהלך הדיון בבית המשפט. הוא הוסיף כי "בעל העסק אמר למשטרה מי הבן אדם - המשטרה גם מכירה אותו - והכווין אותה אליו".

המשטרה ציינה בבית המשפט כי לחשוד יש עבר פלילי עשיר שבגינו הושת עליו מאסר על תנאי. "הוא שוחרר לא מזמן ממאסר בעבירות דומות של התפרצות", אמר נציג המשטרה. "בעל העסק מכיר אותו ואמר לנו מי זה, כיוון שהוא מסתובב שם הרבה".

פריצה קיוסק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד