ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
מתקבל בברכה

שגרירות ערבית נוספת הזמינה את בן גביר לחגיגות 'יום העצמאות'

מדינה ערבית נוספת שלא מחרימה את חבר הכנסת והשר לביטחון לאומי המיועד, איתמר בן גביר: שגרירות בחריין בישראל, הזמינה את איתמר בן גביר לחגיגות יום העצמאות שלה שיתקיימו בשבוע הבא | רק בימים האחרונים ערכה איחוד האמירויות טקס דומה וגם שם לא ויתרו על נוכחותו 

שגרירות ערבית נוספת הזמינה את בן גביר לחגיגות 'יום העצמאות'
איתמר בן גביר עם השגריר האמירתי צילום: באדיבות המצלם

מתברר שההזמנה של איתמר בן גביר לחגיגות יום העצמאות של איחוד האמירויות בשבוע שעבר לא הייתה אירוע חריג: שגרירות ערבית שנייה, שגרירות בחריין בישראל, הזמינה את איתמר בן גביר לחגיגות יום העצמאות שלה בשבוע הבא, יום העצמאות השני שהיא עורכת בישראל מאז הסכמי אברהם.

‏‏רועי קייס ועמיחי שטיין דיווחו ברשת ב', כי ח"כ בן גביר נוטה להגיע לאירוע. ההזמנה לא נשלחה רק לבן גביר, אלא גם לשאר חברי הכנסת. עוד דווח כי ישנם שגרירים מסויימים שעדיין מסרבים להיפגש בשלב זה עם ח"כ בן גביר, אך במקביל ישנם כמה שגרירים כולל בכירים, שהחלו בשיח עם לשכתו בנסיון לתאם פגישה.

נשיא המדינה עם מלך בחריין\\לע"מ

כזכור, שגרירות איחוד האמירויות ערכה לפני עשרה ימים טקס חגיגי לציון יום העצמאות ה-51 של המדינה. באירוע השתתפו מאות בכירים ישראלים ושגרירים. שגריר איחוד האמירויות, מוחמד אל חאג'ה, אמר בטקס כי "ישראל ואיחוד האמירויות התחילו משהו היסטורי, זה לא חלום ולא הופעה, זה דבר אמיתי, הסכמי אברהם מביאים יותר ביטחון, שלום מדע וטכנולוגיה". חאג'ה אמר בעברית לקהל הגדול "כולנו שייכים לאזור הזה. אף אחד לא רוצה ללכת לשום מקום".

השר לביטחון לאומי המיועד, ח"כ איתמר בן גביר, שנכח גם הוא באירוע בניגוד לפרסומים של כתבים כי "איחוד האמירויות חוששים ולא ישתפו פעולה עם בן גביר" אמר כי "בלי ויתורים ובלי כניעה, אפשר לעשות שלום עם הערבים".

איחוד האמירויות בחריין שגרירות יום העצמאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד