ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
כולם פשוט בכו על ההקרבה

מחנכו של אריה שצ'ופק: "הסוף שלו היה קדוש, טהור"

הרב עקיבא אורלנסקי, המחנך של אריה שצ'ופק הי"ד, שיתף בכאב: "זכינו לאירוע אחר של פרידה כואבת ופתאומית שקשה לתפיסה". אריה תושב שכונת הר נוף שבבירה תלמיד ישיבה בבית מאיר בעל אזרחות קנדית, נרצח לצד חברו הטוב שנפצע גם הוא בפיגוע. השניים היו נוסעים יחד כל בוקר לישיבה  

מחנכו של אריה שצ'ופק: "הסוף שלו היה קדוש, טהור"
הק' אריה שצ'ופק הי"ד צילום: באדיבות המשפחה

יממה לאחר הפיגוע הנורא בירושלים: הרב עקיבא אורלנסקי, המחנך של אריה שצ'ופק הי"ד, התראיין הבוקר (חמישי) לרדיו 103fm ושיתף בכאב: "הלוויה הייתה מאוד מאוד קשה, אני דמיינתי אותו באירועים של סיום מסכת, של התקדמויות בתורה, יראת שמיים, מעשים טובים, וזכינו לאירוע אחר, אירוע של פרידה כואבת, פתאומית, שהיא קשה לתפיסה".

"אריה היה בחור ככל הבחורים", אמר, והסביר: "עם גיל ההתבגרות, עם ניסיונות העולם והכול, אריה לחם להצליח יותר בתורה, במצוות ובמעשים טובים, האיר פנים לסביבה, הוא לא יכול היה לסבול את זה שיש לו חבר שכועס עליו, אם היה אחד כזה, כי הוא ניסה כל הזמן להיות אהוב על הבריות. אתמול עשינו שיח עם כל התלמידים שכל אחד יגיד משהו טוב על אריה, אחד אמר שהוא היה תמיד שמח. גם כשהוא היה בדאון, לא ראית את זה על הפנים שלו, כשניגשת אליו הוא חייך אליך ושאל אותך מה שלומך. אני בטוח שזו הייתה העבודה של אריה, להיות כזה".

הרב אורלנסקי הגיב לכך שאחד מבני המשפחה סיפר כי אריה הרגיש לא טוב באותו הבוקר והתעקש ללכת לישיבה: "הסוף משם ידוע, מצד שני, הסוף שלו היה קדוש, טהור. היום קראנו קריאה של ראש חודש, אז ראש הישיבה היה 'בעל קורא' והתחיל לקרוא את הכבש האחד - שצריך להקריב כבש עולה ל־ה', כולם פשוט בכו על ההקרבה שעם ישראל הקריב, לעלות כבשה תמימה בן 16 לבורא עולם, זה עצוב".

"הקב"ה יודע את מי הוא בוחר" אמר והוסיף: "הוא בוחר את השושנים הכי יפות, הוא יודע לקחת בדיוק כמו גנן שיורד לגינה לחפש את השושנה הכי יפה לשבת כי הוא רוצה אותה קרוב אליו. אפילו שהוא אוהב את השושנה בשדה, הוא רוצה אותה קרוב אליו. אז ככה הקב"ה בחר באריה, בשושנה הכי יפה שהייתה לנו בישיבה, הוא לקח אותה קרוב אליו".

 

אריה שצ'ופק בית מאיר הפיגוע הכפול בירושלים טרור פלסטיני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד