ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
פרסום ראשון

פלסטינים ביזו את זירת הפיגוע בבני ברק - ונעצרו

שני הפלסטינים תועדו במצלמות האבטחה גונבים את נרות הזיכרון מספר פעמים מזירת הפיגוע הרצחני בבני ברק, מתוך מטרה לבזות את זכר הנרצחים

פלסטינים ביזו את זירת הפיגוע בבני ברק - ונעצרו
נרות בזירת הפיגוע בב"ב צילום: באדיבות המצלם

פרסום ראשון: שני פלסטינים נעצרו היום (ראשון) בחשד שגנבו בימים האחרונים מספר פעמים את נרות הזיכרון מזירת הפיגוע בבני ברק, בו נרצחו חמישה בני אדם. כך נודע ל'בחדרי חרדים' הערכה היא שעשו זאת במטרה לבזות את זיכרון הנרצחים.

שני הפלסטינים, שככל הנראה עובדים בקרבת מקום, נצפו ע"י אזרחים ואף תועדו במצלמות האבטחה כשהם מבזים את אתר ההנצחה. היום הם נעצרו ע"י שוטרי תחנת בני ברק ובהמשך הם יובאו בפני בית המשפט בבקשה להאריך את מעצרם.

>> כל הכתבות על הפיגוע בבני ברק

הפיגוע בבני ברק, נזכיר, התרחש בשכונת פרדס כץ בעיר, ע"י המחבל המחבל דיא חמארשה. תחילה הגיע המחבל לרחוב ביאליק כשהוא מצויד ברובה M-16, פתח באש ורצח שני אזרחי אוקראינה שישבו בפתח מכולת. בהמשך ירה לעבר רכב, בו ישב הנהג יעקב ישראל שלום הי"ד - ורצח אותו.

המחבל המשיך לרחוב הרצל ושם רצח את אבישי יחזקאל הי"ד בעת הגן בגופו על בנו הפעוט. הוא המשיך לכיוון הרצל פינת ז'בוטינסקי, שם התפתח קרב יריות בינו ובין שני שוטרים רכובים על אופנוע. אחד מהם, רס"ם אמיר חורי ז"ל שנהג באופנוע, נפצע אנושות ומת מפצעיו מאוחר יותר. השוטר השני חיסל את המחבל.

פיגוע בבני ברק נרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד