ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
מקצוע מבוקש ביותר

נשמע דמיוני: כך תהפכו להייטקיסטים תוך 3 חודשים

מיזם ייחודי מטעם חברת 'פילת' מתאים עבור חרדים את המסלול המושלם להשתלבות מהירה בעולם ההייטק • כך תוך כ-3 חודשים תקבלו הכשרה עבור מקצוע מבוקש ביותר בתחום הדאטה אנליסט וכמו כן אבחון התאמה חינמי וסיוע וליווי צמודים בסיום הקורס למציאת המשרה המתאימה

נשמע דמיוני: כך תהפכו להייטקיסטים תוך 3 חודשים
לימודי הייטק צילום: fr

ההסתערות על עולם ההייטק, ממשיכה ביתר שאת כשהיא כמובן אינה פוסחת על המגזר החרדי שמשתלב בשלל המגמות השונות שמציע התחום.

אולם לצד מסלולים ארוכי טווח או כאלו שאינם תואמים את צרכי המגזר במלואם, קם לו מיזם שתופס את מרכז תשומת הלב של החרדים המעוניינים להשתלב במהירות בעולם ההייטק.

בוסט, בית הספר למקצועות המחר, מבית פילת מציג מסלול מתומצת לו מספר יתרונות רב, המעניקים לבחור החרדי אופציה מיטבית להשתלבות בעולם התעסוקה.

תחום מבוקש ביותר

המסלול הייחודי מעניק הכשרה מקצועית מלאה ומקיפה בתחום הדאטה אנליסט או בשפת העם - מנתח תוכנה. מדובר במקצוע מבוקש ביותר בענף ההייטק והשכר הממוצע המוצע כיום בשוק בתחום זה הוא מכובד ביותר.

הקורס ילמד לעומק כיצד ניתן לזהות מצבי סיכון והזדמנויות הדורשים קבלת החלטות ולנתח מגמות להשגת מטרות באופן יעיל. תוכנית הלימודים כוללת תיאוריה ופרקטיקה המהוות הכנה מעשית לתעשיית ההייטק ברמה הכי גבוהה שיש. הקורס עצמו מועבר על ידי טובי המרצים שעוסקים כיום בתחום זה וכך ינגישו את הידע והמקצועיות שרכשו מהשטח ויתרגמו אותם ללמידה אפקטיבית בקורס.

התאמה מלאה למגזר

ההכשרה תוכל לספק את הערך הכי גבוה לדורשי עבודה חרדים, אשר להם אוריינטציה טכנולוגית ואנגלית ברמה בינונית. הקורס המקוצר לצד לימודים פעמיים בשבוע בשעות אחר הצהריים, מותאמים במיוחד עבור הבחור החרדי שיכול לעסוק למחייתו במהלך היום ולהשתלב בקלות במסגרת המסלול.

הלימודים עצמם יתקיימו ברחוב רבין בפתח תקווה, אולם ניתן להצטרף אליהם גם באמצעות הזום.

בסיום הקורס, צפויים להיפתח עבור התלמידים אופציות רבות להתחלת קריירה ענפה בעולם ההייטק.

מעבר לקורס המעשיר, ל'פילת' קשרים ענפים עם מיטב הגורמים המקצועיים בעולם התעסוקה ובסיום הקורס יזכו התלמידים ליהנות מפרי הקשרים ויקבלו סיוע וליווי בהשתלבות במשרה הולמת בתחום הדאטה אנליסט. כמו כן, החברה מעניקה הכנה והכוונה מוקדמים לניסוח קורות חיים וטיפים מעשיים לקראת ראיון עבודה. זאת על מנת למקסם את מלוא הפוטנציאל התעסוקתי של כל אחד.

מסתפקים האם אתם מתאימים לתחום? ל'פילת' אבחון מקצועי בחינם, הבוחן את מידת ההתאמה שלכם לתחום ההייטק.

רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם>>

הייטק תוכנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד