ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024
הלחץ מהסקרים?

ערב הבחירות: ההאשמה החמורה של מרב מיכאלי

"רבין נרצח בשיתוף פעולה עם נתניהו ובן גביר של אז". כך אמרה הערב השרה מרב מיכאלי בוועידת 'ישראל היום' ועוררה סערה | בליכוד תוקפים וקוראים לה להתנצל

ערב הבחירות: ההאשמה החמורה של מרב מיכאלי
בנימין נתניהו/איתמר בן גביר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אמירה מקוממת הערב (חמישי) של יו"ר מפלגת 'העבודה' ושרת התחבורה מרב מיכאלי, לפיה ראש הממשלה המנוח יצחק רבין נרצח בשיתוף פעוןה של נתניהו ובן גביר.

בראיון לוועידת 'ישראל היום' אמרה מיכאלי: "מה שאנחנו אומרות זה מפלגת העבודה היא ההצבעה האסטרטגית, להחלפת נתניהו למי שרוצה לוודא שבן גביר לא הופך לשר. אנחנו כולנו יודעים שהמשחק הוא גושי, הגוש צרך לנצח. אני אמליץ על יאיר לפיד כראש ממשלה. הוא ראש ממשלה מצוין".

על העצרת שהוקדמה לזכר רבין והטענה שחצי מהעם מודר ממנו השיבה: "עצרת רבין תמיד התקיימה תמיד לפני או אחרי. המפלגה מקיימת אותה כי אני לא מוכנה שלא תתקיים. כן יצחק רבין נרצח רצח פוליטי בשיתוף פעולה של בנימין נתניהו ובן גביר של אז".

בכיר צמרת הליכוד, ח"כ יואב גלנט הגיב ואמר: "מגנה את אמירתה שלוחת הרסן וחסרת האחריות של מרב מיכאלי וקורא לה לחזור בה ולהתנצל. בושה".

חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן מ'הליכוד' תקפה ומסרה: "בקור רוח מקפיא דם מיכאלי מנסה לעבור את אחוז החסימה תוך שימוש ציני ומחושב ברצח רבין. היום היא טענה שנתניהו היה שותף לרצח. אם היא תרד עוד קצת בסקרים היא תטען שנתניהו אחז באקדח. מתחת לפסאדת הבגדים השחורים והדיבור המשובש יש מכונת הסתה ופייק ריקה מתוכן. הכל אצלה מזוייף. גם הפמיניזם".

חבר הכנסת איתמר בן גביר שהוזכר בדבריה, הגיב ואמר: "ההסתה המסוכנת של מיכאלי חוצה שוב ושוב קוים אדומים ומתירה את דמי. לא לחינם עלתה רמת האיומים עליי בתקופה האחרונה ומשמר הכנסת נאלץ לעבות את מעגל האבטחה עליי - בגלל ההסתה הפרועה שלה".

 

ישראל היום מרב מיכאלי בנימין נתניהו רצח רבין מי רצח את רבין איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}