ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024
אִימוּנֶלְפִּי

'המאסטר של המאמנים' עם קורס קואצ'ינג שכבש אלפים - עכשיו גם לנשים

איך 1+1 שווים הרבה יותר מ-2? קורס אִימוּנֶלְפִּי של 'המאסטר של המאמנים' צביקה עידן משלב בין תורת האימון לעולם ה-NLP, כאשר בסיומו מקבלים מסיימי הקורס תעודה כפולה • כל הפרטים על הקורס שכבש רבים בארץ ובחו"ל • עכשיו גם לנשים

'המאסטר של המאמנים' עם קורס קואצ'ינג שכבש אלפים - עכשיו גם לנשים
צביקה עידן צילום: יח"צ

בחודש חשוון נפתחת שנת הלימודים בעשרות מכללות ובתי ספר בכל רחבי הארץ. בין המסלולים המבוקשים ביותר בשנים האחרונות בולטים בעקביות מקצועות האימון והטיפול, במגמה שלפי כל המומחים רק תלך ותגבר.

המודעות לחשיבותם של תהליכי אימון ולכוחם הרב ביצירת שינוי באספקטים שונים בחיים שלנו באופן מהיר, גורמת לעלייה בביקוש לאנשי מקצוע מעולים בתחום.

בין החלוצים בתחום בציבור אנ"ש מתבלט המרצה הותיק והמוביל צביקה עידן, המכונה בפי תלמידיו 'המאסטר של המאמנים'.

צביקה מתמחה זה יותר מעשור וחצי בהכשרת מאמנים. בשיטת הלימוד המיוחדת לו בגובה העיניים הוא מביא את התלמידים להפנים ולהטמיע את החומר הנלמד בצורה מיטבית, עבור עצמם ועבור המתאמנים שלהם.
'מרכז אלון' מתאפיין בניהול משפחתי וקרוב, כך שבוגרי ובוגרות המרכז שומרים על קשר אישי לאורך שנים עם ההנהלה והצוות, וזוכים למענה בנושאים שונים.
ב'מרכז אלון' הפעיל בכיתות בבני ברק ומלמד במקביל גם בזום, לומדים מדי שנה עשרות תלמידים ותלמידות בקורסים נפרדים, שנהנים מהשילוב הייחודי בין תורת האימון לעולם ה-NLP.



קואצ'ינג עם NLP • יח"צ

"בשונה מתחומים רבים, עולם האימון מאפשר ליצור שינוי מהותי לטובה בחיים ומתייחד בכך שהתלמידים עוברים בעצמם תהליך אימוני במהלך הקורס. כבר מהשיעור הראשון ניתן לחוש שהדברים 'זזים' ומה שיפה זה שבמקביל מרגישים שיפור ושינוי במערכות יחסים גם מול בני הזוג, גם מול הילדים ובערוצים רבים נוספים בחיים" מספר צביקה עידן - שעוסק בעצמו באופן יומיומי באימון אישי משולב בשיטות קואצ'ינג ו-NLP ומקפיד לשלב בקורס את הידע העדכני ביותר.

העובדה שמסביב לעולם מאות אלפי אנשים ונשים עוברים בכל שנה תהליכי אימון משמעותיים ונעזרים בכלי הקואצ'ינג וה-NLP, מייחדת אף היא את מסלול ה"אימונלפי" שהוא מסלול הדגל במרכז אלון.

בסיום הקורס כל תלמיד יכול לקבל 2 תעודות: תעודה של בוגר קורס הכשרת מאמנים מטעם לשכת המאמנים הישראלית, ותעודת מאמן פרקטישיינר NLP מטעם העמותה הישראלית ל-NLP + תעודה מטעם העמותה האמריקאית ABNLP.

"בשנים האחרונות אנשים רבים שעוסקים בטיפול או באימון פיתחו שיטות שונות שמנסות לקחת קצת מכל דבר, אבל כמו שידוע - אין תחליף לכלים בינלאומיים מבוססים ומוכחים רבי שנים שמקדמים גם את המתאמנים וגם את המאמנים עצמם!".

במרכז אלון לומדים תלמידים מכל רחבי הארץ ואפילו מחו"ל! זאת בזכות האפשרות לשלב למידה מרחוק לבחירת התלמיד.

רוצים עוד מידע על הקורסים הנפתחים במהלך חודש חשוון? השאירו פרטים ליצירת קשר. עכשיו גם לנשים>>

NLP קואוצ'ינג עידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}