ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024

קבוצת בולד - התחדשות עירונית

אנחנו ב-BOLD GROUP עוסקים ומתמחים בתהליכי ניהול וליווי של פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית ומאפשרים גם לכם להצטרף להצלחה!

קבוצת בולד - התחדשות עירונית
התחדשות עירונית צילום: קבוצת בולד התחדשות עירונית

תחום ההתחדשות העירונית בישראל הפך בשנים האחרונות לאחד מהתחומים המדוברים ביותר בענף הנדל"ן, כאשר פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית בכל רחבי הארץ מהווים למעלה מ-15% מסך כל התחלות הבנייה בישראל. יחד עם זאת, על מנת להצליח בתהליכי התחדשות עירונית, קיים הכרח בגורם מקצועי המלווה את בעלי הדירות בפרויקטים השונים לאורך כל הדרך, ובדיוק בשביל אנחנו כאן בשבילכם!

אנחנו ב- BOLD GROUP  פועלים מטעם ולמען הדיירים בפרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית, וכל זאת על מנת להוביל את הפרויקט מתחילתו ועד סופו תוך שמירה על מלוא הזכויות והאינטרסים המשותפים לכלל בעלי הזכויות (בעלי הדירות) בכל פרויקט בו אנו מעורבים.

לרשותנו, ניסיון וידע רב בהובלת פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית, המבוסס על תהליכי עבודה מסודרים וניהול יסודי ומקצועי משלב התאגדות הדיירים בפרויקט כגוף אחד ועד מסירת הדירות החדשות ו/או המשודרות לדיירים.  בראש הקבוצה עומד יוסי לנדאו, מהנדס בניין אזרחי בהכשרתו, בעל תואר שני במנהל עסקים ובעל ניסיון רב שנים כמהנדס בחברות בנייה פרטיות וכסגן מהנדס העיר באחת מהרשויות המקומיות הגדולות במרכז הארץ.

המטרה: ייצוג הולם של בעלי הזכויות לאורך כל שלבי הפרויקט!

כחברה מנהלת להתחדשות עירונית, אנחנו ב- BOLD GROUP מציבים את טובת הדיירים בראש סדר העדיפויות, כאשר ייצוג הדיירים על ידינו, חולש על כל ההיבטים הנלווים לכל פרויקט בתחום ההתחדשות העירונית, החל מגיבוש בעלי הזכויות בפרויקט ומינוי נציגות דיירים, דרך מינוי בעלי מקצוע מטעם הדיירים ועד ניהולך המכרז לצורך בחירת היזם עם ההצעה האטרקטיבית והמעשית ביותר עבור כלל הדיירים.

לאורך כל הדרך אנו מקפידים על מספר פרמטרים מרכזיים במסגרתם אנו מציבים את טובת הדיירים בראש סדר העדיפויות, וביניהם:

  • מחויבות מלאה לבעלי הזכויות בפרויקט בו אנו מעוברים
  • שקיפות מלאה לאורך כל הדרך תוך הפעלת מנגנון משותף לקבלת החלטות
  • שיתופי פעולה מקצועיים עם מיטב אנשי המקצוע בתחומי ההתחדשות העירונית
  • ניהול מקצועי של תהליך המכרז לצורך בחירת יזם לפרויקט
  • גיבוש תכנית עבודה מסודרת המותאמת לצרכי הפרויקט

וזאת לצד תודעת שירות ברמה הגבוהה ביותר לכל דייר/ת הנמנה על בעלי הזכויות בפרויקט אותו אתם מלווים.

ייצוג דיירים בתחום ההתחדשות העירונית על ידינו,  נועד בין היתר להגן על מלוא הזכויות והאינטרסים המשותפים של בעלי הזכויות בפרויקט, וכל זאת תוך קידום תהליכי ההתחדשות העירונית אל מול כל הגורמים הרלוונטיים, מהרשות המקומית וועדות התכנון והבנייה ועד לקבלני הביצוע בשטח.

אם גם אתם מצויים בימים אלו בשלבי תכנון מקדים של פרויקט כזה או אחר בתחום ההתחדשות העירונית, זה הזמן ליצור איתנו קשר כאן ולאפשר לעצמכם להצטרף לקבוצה מנצחת בתחום ההתחדשות העירונית בישראל.

פרטים ומידע נוסף באתר קבוצת בולד https://www.b-g.org.il/

התחדשות עירונית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}