ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

בת ים: כתב אישום נגד ראש העיר

ראש העיר שלמה לחיאני יועמד לדין בארבעה אישומים: שני אישומים של שוחד, מרמה והפרת אמונים וניגוד אינטרסים

לחיאני. צילום ארכיון
לחיאני. צילום ארכיון



פרקליטות המדינה הודיעה היום (ג) לשלמה לחיאני, ראש עיריית בת-ים, כי בהמשך לשימוע שנערך לו בפני פרקליט המדינה, ולאחר שנשקלו בכובד ראש הטענות שהשמיע, הוחלט להגיש כתב אישום בעניינו - בעיקרי החשדות שיוחסו לו עובר לשימוע.

החלטת פרקליט המדינה התקבלה בהמשך למספר ישיבות והתייעצויות שקוימו בלשכתו עם המשנה לפרקליט המדינה (פלילי), פרקליטת מחוז ת"א (מיסוי וכלכלה) וצוות הפרקליטים המטפל בתיק.

כתב האישום הוגש היום לבית המשפט השלום בתל-אביב.

כתב האישום כולל 4 אישומים: שני אישומים שעניינם קבלת שוחד על ידי לחיאני מבעלי עסקים בעיריית בת-ים; אישום העוסק בעבירה של מרמה והפרת אמונים ביחס לפנייתו של לחיאני לתשעה עובדים בעירייה בבקשה שיטלו הלוואות מהבנק ויעבירו לו את הכספים; וכן אישום שעניינו ניגוד העניינים בו היה מצוי לכאורה לחיאני בכך שהיה לכאורה בעל מניות בחברה המפיצה מקומון בעיר בת-ים, בשעה שהעירייה התקשרה עם אותו מקומון ברכישת שטחי פרסום – בענין זה העבירות בהן מואשם לחיאני הינן מרמה והפרת אמונים, עבירה על פקודת העיריות וכן עבירה של עדות שקר.

עוד נמסר לבאי כוחו של לחיאני, כי הוחלט לקבל את טיעוניהם באשר לעבירות המס שנכללו במכתב החשדות שנשלח לו, ולסגור את התיק בהיבט זה מחוסר ראיות מספיקות.
שלומי לחיאני בת ים ראש עיר כתב אישום שוחד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד