"עושים טוב ברשת" – קמפיין מדביק של 'גיל דיגיטל' לשיח מכובד ברשת
מטרת המדבקות לעודד את הגולשים להשתמש בהם כאשר הם נתקלים בשיח לא מכובד, או חמור מכך ביזוי תלמידי חכמים והפצת לשון הרע
- כתבה מקודמת
- י"א תשרי התשפ"ג
עם התחממות מערכת הבחירות ולנוכח הפעילות המואצת ברשתות, יוצאת 'גיל דיגטל' מבית 'גיל גרופ' בקמפיין מיוחד לציבור החרדי המעודד שיח מכובד ברשת. הקמפיין מעוצב בצורת מדבקות מותאמות לאפליקציית המסרים ווצאפ, ומכילות מסרים כמו "לא מדבר על רבנים", "שיח מכובד בבקשה", "חלאס לשון הרע", "חברים זה לא מתאים" ועוד. מטרת המדבקות לעודד את הגולשים להשתמש בהם כאשר הם נתקלים בשיח לא מכובד, או חמור מכך ביזוי תלמידי חכמים והפצת לשון הרע.
'גיל דיגיטל', מומחית פתרונות פרסום ושווק דיגיטליים למגזר החרדי, מובילה בכך יוזמה חיובית לשינוי השיח ושמירת כבוד הזולת ברשת ווצאפ הפופולארית מאד בציבור החרדי, שהפכה למקום המרכזי לחלפת ידיעות, מסרים ודעות.
ב'גיל דיגיטל' אומרים: "אנו שמחים לתרום מעט לשינוי השיח ברשת, בייחוד בתקופת בחירות כאשר הרוחות סוערות יותר ומטבע הדברים עלולים לגלוש לאמירות שליליות. גיל דיגיטל תמשיך להיות מחוברת לציבור החרדי בהובלת פתרונות דיגיטליים מותאמים ויעילים ובהובלת יוזמות חיוביות וערכיות".
הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות