ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
מסעיר את עולם התשובה

החשד בבחור כערבי הוביל לשידוך בלתי צפוי

סיפור מדהים מסעיר בימים אלו את עולם התשובה סביב בחור כבד שמיעה בן 38 שנחשד כבן מיעוטים באוטובוס באשדוד, החשד הוביל בדרך לא דרך לשידוך מפתיע שנסגר במעון רה"י הגר"ח פיינשטיין ששכנע את הבחור קודם לכן למחול על אלו שחשדו בו. הסיפור המלא ב'בחדרי חרדים'

החשד בבחור כערבי הוביל לשידוך בלתי צפוי
התחנן בפניו שימחל, הגר"ח פיינשטיין צילום: שוקי לרר

ראשיתו של הסיפור הבא הוא לפני כשלושה שבועות ביום בו נתפס בנס המחבל ביפו שנשא תיק עם כלי נשק לצורך פיגוע, בערבו של אותו יום נסע בחור מבוגר לבוש בגדי עבודה וקסקט לראשו באוטובוס בתוככי הקריה החרדית באשדוד, אחת הנוסעות חשדה בו שהוא בן מיעוטים הנוהג בצורה מוזרה והסבה את לב יתר הנוסעים לחשדותיה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי המולה התפתחה סביב הבחור (בן 38) שהינו כבד שמיעה ולא שם לב למתרחש. הנוסעים המפוחדים פנו לנהג, שעצר את האוטובוס ופנה אל הנוסע, אלא שאז התברר כי מדובר בבחור יהודי מתחזק, והחשד היה לשווא, הבחור שנפגע עד עמקי נשמתו, החל לסנן לעבר הנוסעים כי הוא אינו מוחל להם, וחזר על כך כמה פעמים תוך כדי שקולו נשנק מבכי.

הנוסעים החלו לנסות לפייסו בדברים, אך ללא הועיל, תוך שהוא חוזר שוב ושוב שאינו מוחל להם על כך. לאחר שכל הניסיונות לא הצליחו, התקשר אחד הנוסעים למעונו של הגאון רבי חיים פיינשטיין ראש ישיבת 'עטרת שלמה' ושאל אותו כיצד יש לנהוג במצב שנוצר, ראש הישיבה ביקש לשוחח עם הנוסע ולפייסו, אך מפאת כבדות שמיעתו לא היה ניתן לשוחח עמו בטלפון, ראש הישיבה אמר לאברך שימסור לנוסע שהוא מבקש ממנו לבוא אליו כי הוא רוצה לדבר עמו.

כאן האברך פנה לבחור ולאחר שהסביר לו כי מדובר באחד מגדולי הדור ניאות הבחור וקבע לבא אל ראש הישיבה למחרת בבוקר לאחר תפלת שחרית בישיבת 'נתיבות עולם', למחרת בבוקר הגיע הבחור וראש הישיבה ישב עמו זמן ארוך ופייסו בדברים ואמר לו כי אם יסיר את קפידתו מן האנשים, הקב"ה יסיר ממנו הקפידה ושערי זיווגים יפתחו לו, והוסיף ראש הישיבה ואמר לו שכאשר נפתחים שערי זיווגים בשמים, אז זה רץ, זה לא לוקח זמן. הבחור קיבל את הדברים ואמר בפה מלא כי הוא מוחל לאלו שחשדו בו וכי אינו מקפיד עליהם.

ביציאה מהישיבה פגש הבחור המעוכב באחד הלומדים בישיבה, שבדיוק באותה שעה נסע לכיוון אשדוד לשם פניו מועדות, והצטרף אליו לנסיעה כ'טרמפ'.

במהלך הנסיעה התעניין הנהג במצבו של הבחור שלצידו, ואז התברר כי אחות אשתו של הנהג גם היא בחורה מתחזקת בגיל מתבגר וסובלת מבעיה רפואית פנימית. בעדינות הציע הנהג את גיסתו לבחור שהביע את הסכמתו והשידוך יצא לדרך, כשבמוצאי ראש השנה התקיימה שמחת הווארט במעונו של ראש הישיבה הגר"ח פיינשטיין בבני ברק.

שידוך הרב חיים פיינשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד