י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
בתוך 48 שעות

דרישה מהשרים ליישם ולסבסד את עליית מחירי המעונות

פורום המעונות שלח לשר האוצר ולשרת החינוך מכתב לפני נקיטה בצעדים משפטיים ובו הוא דורש ליישם את החלטת הוועדה להעלות את מחירי המעונות שבפיקוח, הפורום קרא גם לסבסוד העלאת המחירים כדי לא לפגוע בהורים 

דרישה מהשרים ליישם ולסבסד את עליית מחירי המעונות
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

פורום מעונות היום המפוקחים פנה אתמול (ראשון) לשר האוצר אביגדור ליברמן ושרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון במכתב התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים, לאור היעדר קבלת החלטת השרים אודות מסקנות ועדת סל המחירים. במכתב, שפורסם באתר 'דבר', דורש הפורום כי השרים יקבלו החלטה אודות מסקנות ועדת סל המחירים בתוך 48 שעות.

"חרף החלטתה המקצועית של ועדת סל המחירים להעלות את התעריפים, נותרה ההחלטה אות מתה, תוך עיוורון מוחלט לקריסת הענף", נכתב במכתב שנשלח על ידי עורכי הדין מאיר אברהם ויאיר וינר, ממשרד ד"ר יעקב וינרוט, ״כל יום שחולף מבלי שמילאתם את חובתכם ליישום מסקנות הוועדה, הוא עוד יום של פגיעה בלתי נסבלת במפעילי המעונות, בעובדות, בהורים ובילדים".

במכתב הנפרש על פני 11 עמודים מכנים את התנהלות משרדי האוצר והחינוך כלפי מעונות היום "כרוניקה של התעלמות", ומוסיפים כי "זו כבר אינה קריסת הענף, אלא הקרסתו דה פקטו על ידכם. הנכם מתבקשים לחתום בתוך 48 שעות על צו לשם עיגון החלטות הוועדה ויישומן לאלתר״.

עוד מציינים בפורום מעונות היום המפוקחים כי מיד לאחר ראש השנה יערכו הפגנת ענק מול משרדי האוצר והחינוך, עד ליישום מסקנות ועדת סל המחירים. כמו כן. הפורום קורא לממשלה להעמיק את סבסוד עליית המחירים, על מנת שזו לא תוטל על ההורים.

עליית מחירים מעונות יום יוקר המחיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}