ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
יסמן ויזהיר

בוקינג בצעד פוגעני נגד מקומות הלינה בישראל

אתר הזמנת החופשות הפופולארי "בוקינג" יסמן ויזהיר מפני הזמנות של תיירים למקומות ישראליים שנמצאים בשטחים | הסימון יחל ככל הנראה כבר ביום חמישי הקרוב

בוקינג בצעד פוגעני נגד מקומות הלינה בישראל
אתר נופש. אילוסטרציה צילום: unsplash

אתר "בוקינג" יסמן ויזהיר מפני הזמנות למקומות ישראליים בשטחים: הסימון, שצפוי לפגוע במקומות אירוח של ישראלים בהתנחלויות, יחל ככל הנראה כבר ביום חמישי הקרוב. כך פורסם אמש (ראשון) בתוכנית הצינור ברשת.

לפי נציגות החברה בארץ, ישראל לא תהיה המדינה היחידה שעליה יחול הסימון החדש. "הסימון יופיע באזורי קונפליקט נוספים בעולם", אמרו בחברה ל-ynet. כמו כן, הסימון יחול גם על בתים של פלסטינים. 

בין היישובים שבהם תופיע האזהרה נמצאים גם אריאל ומעלה אדומים, ולפי הפרסום, הנוסח שצפוי להופיע לצד אותם מקומות לינה הוא ש"ביקור באזור הזה עלול להיות מלווה בסיכון מוגבר לבטיחות, לזכויות אדם וסיכונים אחרים לאורחים ולקהילה המקומית". בשלב הנוכחי ישראל היא המדינה היחידה בעולם "שתזכה" לאזהרה כזו.

מבוקינג.קום נמסר בתגובה: "המשימה שלנו היא להקל על כל אחד ואחת לחוות את העולם. בהתאם למשימה זו, אנו מנסים להבטיח כי ללקוחותינו יהיה מידע על מנת לקבל החלטות אודות יעדים אליהם הם שוקלים לנסוע. אזורים מסוימים בעולם המושפעים מסכסוך עלולים לגרום לסיכון גדול יותר למטיילים, ולכן אנו מספקים ללקוחותינו מידע המסייע לקבל החלטות ומעודדים אותם לבדוק הנחיות מסע רשמיות של הממשלה שלהם כחלק מתהליך קבלת ההחלטות". 

 

 

בוקינג חרם לינה התנחלויות בתי מלון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד