ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024

עסקן מהקהילה החרדית באופקים נהרג בתאונה

ג'יפ ורכב פרטי התנגשו חזיתית בכביש 38 • הנהגים: חרדי כבן 60, עסקן ידוע מהקהילה החרדית באופקים, ואישה כבת 48 • הגופות חולצו מהרכבים המעוכים: "הגישה אליהם הייתה קשה ביותר" • איש הצלה: התגלתה לעיננו תאונה חזיתית קשה ביותר, הם נלכדו כל אחד ברכבו. ניסינו להגיע אליהם על מנת להעניק להם טיפול רפואי אך הרכבים היו מעוכים"

זירת התאונה
זירת התאונה

תאונת-דרכים חזיתית קשה אירעה בכביש 38, סמוך לצומת גבעת ישעיהו (צפרירים): גבר חרדי כבן 60, עסקן חרדי ידוע מהקהילה החרדית באופקים, ואשה כבת 48 - נהרגו.

צוותי מגן דוד אדום ו'איחוד הצלה' הוזעקו למקום בעקבות דיווח על שני רכבים שהתנגשו. רופא 'איחוד הצלה' קבע את מותם של שני הנהגים.

מדוברות איחוד הצלה נמסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות של גי'פ ורכב פרטי, נהגת הרכב ונהג הגי'פ נהרגו במקום, כוחות כיבוי פעלו לחילוץ הגופות מכלי הרכב, ורופא 'איחוד הצלה' נאלץ לקבוע את מותם עקב הפגיעה הקטלנית, כתוצאה מאופי התאונה הקשה".

דובר מד"א, זכי הלר, מסר: "חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום מדווחים על תאונה חזיתית קשה בין 2 כלי רכב פרטיים בה נלכדו נהגת רכב אחד ונהג הרכב השני במכוניותיהם ונהרגו במקום. בדקות אלו הם מחולצים מהרכבים, ופרמדיקים של מד"א קובעים את מותם של גבר ואשה".

חובש רפואת חירום של מד"א, אביעד ליכטמן, מספר: "כשהגענו למקום התגלתה לעיננו תאונה חזיתית קשה ביותר, נהגת ונהג נלכדו כל אחד ברכבו, ניסינו להגיע אליהם על מנת להעניק להם טיפול רפואי אך הרכבים היו מעוכים והגישה אליהם הייתה קשה ביותר. בסיוע כוחות הכיבוי ולאחר מאמצים חולץ אחד הנהגים, גבר כבן 60 ומהרכב השני חולצה אישה כבת 48, הם חולצו כשהם מחוסרי הכרה, ללא נשימה וללא דופק ועם פגיעה רב מערכתית,

"ניסינו לראות אם ניתן להציל אותם, הפגיעות היו קשות ביותר, ולצערנו הם נמצאו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם".

רפ"ק משה כהן, ראש משרד חקירות תאונות דרכים באת"ן ירושלים, אומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים' כי "מחקירה הראשונית עולה כי מעט לפני בשעה 12:00 נסע רכב פרטי בכביש 38 לכיוון כללי גבעת ישעיהו. במהלך הנסיעה הרכב הפרטי והתנגש חזיתית ברכב מסחרי. נהגת הרכב הפרטי ונהג הרכב המסחרי נהרגו. הסיבה בגינה סטה הרכב טרם ברורה, והיא נמצאת בחקירה".

"אנו מבקשים מאוד מציבור הנהגים, לתת את הדעת לנהיגה בטוחה, הכוללת נסיעה במהירות חוקית, לא להתעסק עם טלפונים, מכשירי ניווח ומערכות ממחושבות ברכב, שמסיחים את הדעת ועלולות לגרום לאסונות".
הרוג חרדי מוות חזיתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}