ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
טעות קטלנית

מתה לאחר שתיית נוזל לשטיפת כלים במקום מיץ

תושבת בבית אבות בארה"ב מתה לאחר שהוגש לה נוזל לשטיפת כלים במקום מיץ. שניים נוספים המתגוררים במתחם המגורים הועברו לבית החולים לאחר שצרכו את הנוזל והחלו להרגיש רע

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: pixabay

תושבת בית אבות בסן מטאו עיר בקליפורניה מתה לאחר שהוגש לה נוזל לשטיפת כלים במקום מיץ. שלושה בני אדם המתגוררים בבית האבות שתו גם הם מנוזל כלים, הם אושפזו בבית החולים.

בית אבות מסר בהודעה לתקשורת: "תנחומינו הכנים למשפחה". והוסיפו כי הם מנהלים חקירה פנימית משלהם לגבי האירוע, וכי העובדים המעורבים הושעו. עוד נאמר: "נמשיך לעבוד עם המשטרה והמחלקה לשירותים חברתיים על מנת לבחון וללמוד את האירוע במלואו, ולאחר מכן ננקוט פעולות נוספות לפי הצורך. בטיחותם ורווחתם של תושבינו נשארים בראש סדר העדיפויות שלנו בכל עת".

שמו של הקשיש המנוח לא פורסם מטעם בית האבות, אבל מרסיה קאצ'ין אמרה לתקשורת המקומית שזאת הייתה אמה, גרטרוד מקסוול. האישה בת ה-93 חיה עם דמנציה ולא יכלה להאכיל את עצמה, לפי קאצ'ין. "צריך להחזיק כוס ולהטות אותו לתוך פיה", אמרה.

קאצ'ין הוסיפה כי נאמר לה ממנהלי המקום שמקסוול בלעה "תמיסת ניקוי בסיסית", וכי אמה נלקחה לבית החולים עם "שלפוחיות קשות". התקרית התרחשה במתקן הגרים בסן מטאו ביום שבת בבוקר האחרון, שלושה אמבולנסים הוזעקו למקום כדי לטפל בחולים, שאחת מהם כאמור מצאה את מותה.

קליפורניה בית אבות חומרי ניקוי בית חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד