י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
התגאה ממרחק

הבלוגר הוכיח: מנהיג חרסון הכבושה נמלט למלון ברוסיה

בלוגר אוקראיני טוען שמנהיג חרסון הכבושה שמונה על ידי הקרמלין כמנהיג בובה, נמלט לרוסיה כשקייב החלה במתקפה נגדית באזור. אזור חרסון היה כמעט כולו בשליטת הכוחות הרוסיים מאז תחילת המלחמה בפברואר, ועכשיו האוקראינים מנסים לשחרר את העיר

הבלוגר הוכיח: מנהיג חרסון הכבושה נמלט למלון ברוסיה
קיריל סטרמוסוב צילום: באדיבות המצלם

פעיל רשת מפורסם פרסם סדרת ציוצים שלדבריו מוכיחה שקיריל סטרמוסוב, סגן ראש המינהל הצבאי-אזרחי של חרסון הנתמך על ידי רוסיה, כבר לא נמצא בחרסון.

לדברי סריי סטרננקו, קיריל סטרמוסוב נמצא כעת במרחק של יותר מ-800 קילומטרים בעיר וורונז' שבדרום-מערב רוסיה. אזור חרסון היה כמעט כולו בשליטת הכוחות הרוסיים מאז תחילת המלחמה בפברואר, כאשר הפכה לעיר הגדולה הראשונה שנכבשה על ידי חייליו של פוטין.

סטרמוסוב מונה על ידי הכוחות הרוסיים למנהיג האזור זמן קצר לאחר מכן, ומאז, הוא הכריז על תוכניות כמו הפסקת השימוש במטבע של אוקראינה, ומעבר לרובל הרוסי, ותכנן משאל עם כחלק מתהליך שעשוי לסלול את האזור להצטרף לרוסיה.

הפקיד שברח מסר עדכונים שוטפים מחרסון לכלי חדשות רוסיים בניהול המדינה כמו TASS ו-RIA נובוסטי בזמן המלחמה. אלא שהשבוע טען הבלוגר סטרננקו, שסטרמוסוב כבר לא בעיר. "הבוגד באוקראינה ומשתף הפעולה סטרמוסוב נמלט מחרסון ואומר כי חרסון לנצח תישאר רוסית, ואת זה הוא כותב מוורונז' ברוסיה", כתב בטוויטר.

קיריל סטרמוסוב על רקע נוף רוסי במרחק 800 קילומטרים מחרסון

"בזכות אזרחים מודאגים רבים, ניתן היה לקבוע ששטרימוסוב פרסם את הודעת הווידאו שלו ממלון מריוט בוורונז' בשדרת רבוליוצי, 38". וכך למעשה מוכיח הבלוגר בתמונות שהוציא מגוגל, שהנוף הנשקף בכלל ברוסיה, והמנהיג הנמלט בכלל מצייץ במרחק של 800 קילומטרים ומתגאה שהוא שומר על העיר חרסון בה הוא מכהן בתפקיד הבובה של פוטין.

חרסון ולדימיר פוטין מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}