ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
כך זה נשמע

השיחה הדרמטית : "ירה עלינו מטווח אפס"

אחד מהישראלים שנפגעו בפיגוע הירי בשכם התקשר להזעיק סיוע ואמר: "הוא ירה עלינו מטווח אפס וברח" וסיפר שנפגע מכדור ברגל | ההקלטה הדרמטית מהשיחה עם מוקד הביטחון מתפרסמת הערב

השיחה הדרמטית : "ירה עלינו מטווח אפס"
מתפללים בקבר יוסף צילום: קובי גדעון, פלאש 90

פיגוע הירי בשכם: בהקלטה שפורסמה ב'כאן חדשות" נשמעים הרגעים הדרמטיים אחרי הפיגוע הלילה (שלישי) בשכם. בשיחה עם מוקד הביטחון אמר אחד הפצועים החרדים בפיגוע: "יורים עלינו בשכם, ירו לי ברגל. אנחנו חמישה אנשים. הוא ירה עלינו מטווח אפס וברח". הוא סיפר מה הוא עשה שם, "נכנסנו בטעות עם רכב, אין לנו נשק עשינו פה תאונה, ברחנו לשיחים אנחנו מתחבאים". כשבמוקד ביקשו מהפצוע לשלוח מיקום ענה: "אין לי איך, אני עם טלפון כשר". כך דיווחה כרמל דנגור בכאן 11.

אביו של אחד הפצועים סיפר לכאן חדשות: "כשהם נכנסו לשטח הם הבחינו ברכב פלסטיני שעקב אחריהם. הנהג הישראלי נלחץ ונכנס בקיר. החבורה יצאה מהרכב התחבאה בשיחים ותוך כדי מנוסה ירו עליהם וגם ראו את הפלסטינים שורפים את הרכב".

יורים עלינו מטווח אפס - ההקלטה הדרמטית - מתוך כאן 11

המתפללים טענו בחקירה שהם היו בדרכם לבני ברק וטעו בדרך, וכך הגיעו לשכם, ואז נפתחה לעברם אש בתוך שכם. לאחר ששניים מהחמישה נפצעו הם יצרו קשר עם המשטרה והצבא. בזמן הזה, שלהערכת גורמי הביטחון היה פחות מחצי שעה, הם פרקו מהרכב והתחבאו מאחורי טרסות באזור. כוחות צה"ל חילצו אותם, ולאחר מכן הרכב הוצת על ידי מתפרעים פלסטינים כך דווח אתר Ynet.

גורם ביטחוני אמר ל'כאן חדשות' שהמשטרה עיכבה את המתפללים היהודים לפני שהגיעו לקבר יוסף, כשנסעו ברכב בצומת יצהר הגדולה. הם אמרו לשוטרים שבכוונתם להגיע למצפה יוסף ועין עמשא, ושוחררו לדרכם. בפועל הם נכנסו לשכם וניסו להגיע לקבר יוסף.

 

קבר יוסף קבר יוסף שכם פיגוע ירי טרור פלסטיני הקלטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד