י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

סקר: ברקת מביס את ליאון גם בציבור הדתי

בציבור הכללי מקבל ברקת פי 3.3 קולות מאשר המועמד של ליברמן ודרעי - 44% לעומת 13% • מנצח גם בקרב הדתיים-לאומיים • וכמה מהחרדים בעיר הקודש תומכים בו?

ניר ברקת. צילום: פלאש90
ניר ברקת. צילום: פלאש90



ראש עיריית ירושלים המכהן, ניר ברקת, מוביל על מועמד הליכוד ביתנו, משה ליאון, בהפרש של 44% מהקולות לברקת לעומת 13% בלבד לליאון. כך עולה מסקר של מכון מאגר מוחות, בראשות פרופ' יצחק כ"ץ, שבוצע במיוחד עבור מעריב.

עוד עולה מהסקר, כי ברקת מביס את ליאון גם בקרב האוכלוסיות שליאון מקווה באמצעותם להפוך לראש העיר: 70 אחוזים מהקהל המסורתי בעיר הבירה תומכים בברקת, לעומת שבעה אחוזים שתומכים בליאון, בעוד 55 אחוזים מהציבור הדתי-לאומי תומכים אף הם בברקת, לעומת שבעה אחוזים לליאון.

גם בקרב החרדים יש לברקת בסיס כוח רציני: 13 אחוז מהחרדים בעיר הקודש תומכים בו, לעומת 26 אחוזים שתומכים בליאון. במילים אחרות: ליברמן ודרעי - הפטרונים של ברקת - שבונים על תמיכה מוחלטת של החרדים בליאון בבעיה.

הסקר מלמד עוד כי ליאון מוביל בגדול בקרב האשכנזים, בוחרי יהדות התורה (28 אחוזים לעומת 8 אחוזים לברקת), אבל בקרב הבוחרים של ש"ס הקולות מתחלקים שווה בשווה (27 אחוזים לכל אחד).

מהסקר עולה, כי גם אם כל החרדים בעיר יתמכו במועמד ליאון, ראש העיר ברקת עדיין מביס אותו בהפרש גדול- 60 אחוזים לעומת 40 אחוזים.
סקר ניר ברקת משה ליאון ירושלים בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}