י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

הקלף הסודי של ליאון? פפה אללו יציג מועמדות

הנציג הותיק של סיעת מר"ץ בעיריית ירושלים יציג מועמדותו לראשות העיר, והוא צפוי לנגוס קולות חילוניים מברקת • עשוי לשחק לטובת משה ליאון

פפה אללו. צילום ארכיון: אליהו ה.
פפה אללו. צילום ארכיון: אליהו ה.

במוצ"ש הקרוב מתכוון סגן ראש עיריית ירושלים, יוסף פפה אללו, להכריז על הצגת מועמדותו לראשות עיריית ירושלים.

אללו עומד בראש הרשימה המשותפת של העבודה ומרץ לבחירות הקרובות.

את הודעתו ימסור אללו באירוע מיוחד בו יושק קמפיין הבחירות של המפלגה המאוחדת, באירוע ישתתפו גם יו"ר העבודה שלי יחימוביץ' ויו"ר מרץ זהבה גלאון.

ההערכות הן כי מדובר בתרגיל מבריק של מטה משה ליאון, המועמד לראשות העיר, בתקווה שאללו ינגוס בקולות החילוניים שהיו מצביעים באופן טבעי, בהיעדר אלטרנטיבה חילונית לראש העיר המכהן ניר ברקת, הפיצול בקולות הציבור החילוני ישחק לטובת ליאון, שיזכה ככל הנראה במרבית קולות החרדים. אם עד כה היה עליו להביא לפחות 30 אלף קולות חילונים ו/או ד"ליים כדי לזכות מול ברקת, אללו עשוי לעשות עבורו את העבודה.

עם זאת, במחנה ברקת רגועים. זו לא הפעם הראשונה בה מכריז אללו על מועמדות, ומסיר אותה ברגע האחרון. לדעתם, יחימוביץ' וגלאון אחראיות מספיק שלא לשחק לידיו של נציג הימין משה ליאון.

ועדיין, גם אם יסיר את מועמדותו, הוא לא יעשה זאת מן הסתם קודם שיקבל מברקת צרור הבטחות, חלקן עשוי להיות קשור לנושאים שהימין לא יאהב לחלוטין. פרסום הבטחות אלו כחלק מהליך שקיפות תקין - עלול אף הוא לחבל בספינתו של ברקת.
פאפא אללו התמודדות ברקת ליאון ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}