ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024

מדוע המריאו אריה דרעי ואביגדור ליברמן לוינה?

למה נאלץ אריה דרעי לנטוש את מיטת הגר"ע כדי להיפגש בדחיפות עם ה'באבא ברוך'? • ומדוע המריא יו"ר ש"ס עם יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן לביקור בן יומיים בוינה?

אריה דרעי. צילום פלאש90
אריה דרעי. צילום פלאש90



רבים שאלו את עצמם אתמול, במהלך 'תפילת רבים' המיוחדת שנערכה ברחבת הכותל המערבי לרפואת הרב עובדיה יוסף בן גורג'יה, היכן נמצא יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי - שנעדר מהעצרת.

יעקב בצלאל, דוברו האישי של יו"ר ש"ס מסר, כי דרעי שהה באותה עת ליד מיטת הגר"ע יוסף בבית החולים 'הדסה עין כרם', כפי שהוא עושה שעות רבות מאז אושפז נשיא מועצת החכמים ביום ראשון בבוקר.

אלא שאת שלוותו של דרעי מפרה, מלבד בריאותו של הגר"ע, גם ההכרעה של רשימות ש"ס לקראת הבחירות המקומיות, על שלל בעיותיהן - מצפון ועד דרום. שכן, גם לאחר פרסום רשימות ש"ס ברוב ערי הארץ, כולל פירוט שמות יושבי הראש שזכו לייצג את התנועה הקדושה, עדיין קשה לראות את המערכה כגמורה - ועוד עבודה רבה לפניו.

אתמול בבוקר נאלץ לנסוע בדחיפות לפגישה עם רבי פנחס אבוחצירא בבאר שבע ומשם לפגישה עם ה'באבא ברוך' בנתיבות. על הפרק: נושא המעיק על דרעי לא פחות מאשר הפלונטר באלעד, ואולי אף יותר - רשימת ש"ס באחת מערי הארץ, והמעורבות של הרבנים לבית משפחת אבוחצירה.

לחגוג עם מרטין

בשעה ארבע לפנות בוקר המריאו יו"ר ש"ס אריה דרעי ויו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, בחשאי, לוינה שבאוסטריה, לביקור שיימשך יומיים. מטרת הטיסה הרשמית: ידידם, איש העסקים מרטין שלאף, חוגג הערב את נישואי בנו.

האם במהלך הביקור יבקשו האורחים גם את עזרתו למערכת הבחירות של משה ליאון - המועמד שלהם לראשות עיריית ירושלים? מדובר בניחוש פרוע שאין לו כל אישור רשמי, כמובן.

אין ספק כי מול הכסף הרב אותו 'שופך' המועמד המתחרה, ראש העיר המכהן ניר ברקת, על מערכת בחירות משומנת, המלווה בטובי הקמפיינרים (אייל ארד מהצד החילוני, ושני היועצים החרדיים אברהם קרויזר ויעקב איזאק), חייב ליאון למצוא תשובה הולמת.

האם את התשובה יביאו דרעי וליברמן מעבר לים? - ימים יגידו.
אריה דרעי אביגדור ליברמן באבא ברוך הרב עובדיה יוסף בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}