י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024

פרשת חטיפת האברך • אבוטבול שוחרר למעצר בית

הביתה אחרי קרוב לשנה: לאחר שהואשם בסחיטה בכוח ובאיומים, כליאת שווא וקשירת קשר לביצוע פשע - בית המשפט שחרר את צ'רלי אבוטבול למעצר בית בתנאים מגבילים

צ'רלי אבוטבול. צילום: פלאש90
צ'רלי אבוטבול. צילום: פלאש90

בית משפט המחוזי בלוד שחרר את העבריין צ'רלי אבוטבול, לאחר שהיה עצור מאז נובמבר 2012 בפרשת חטיפת האברך, בה הואשם בעבירות של סחיטה בכוח ובאיומים, כליאת שווא וקשירת קשר לביצוע פשע - למעצר בית בתנאים מגבילים.

עם שחרורו אמר אבוטבול: "עושים הצגה בגלל שמי. כל זה בגלל שאני אבוטבול". עורכי הדין רן תגר ואסף טל, המייצגים את אבוטבול, מסרו ל'חדשות 2' באינטרנט: "אבוטבול ושותפיו לכתב האישום עצורים כבר מעל 9 חודשים כשמשפטם טרם החל. בוצע איזון בין האינטרס הציבורי לבין זכויותיהם כבני אדם וההחלטה שהתקבלה בעליון הייתה לשחררם למעצר בית. אנו מברכים על ההחלטה ובטוחים שהם יצדיקו את האמון שניתן להם בבית המשפט".

אשתו של אבוטבול, סוניה, ששימשה אחת הערבות לשחרורו הבטיחה לשופטת כי "תבצע את משימתה" ותוודא כי בעלה עומד בתנאי מעצר הבית. כשנשאלה על ידי השופטת האם תוכל לבצע את משימתה היא אמרה לה: "ודאי שאוכל לבצע את המשימה. אם יתרחש משהו, אני אתקשר למשטרה ואגיד 'אבוטבול ברח'".

עו"ד משה שרמן, המייצג את אבוטבול, אמר ל'חדשות 2': "הגיע הזמן שישוחרר. לאחר כשנה שבמהלכה מרשי היה עצור, במשטרה ובפרקליטות לא עשו דבר, התיק נתקע ולכן עמדנו על כך ודאגנו שישוחרר לביתו".

בפרשת חטיפת האברך נעצרו 11 חשודים נוספים, בהם גם אשתו של אבוטבול, סוניה, שנחשדה בתחילת הפרשה בעבירות של חטיפה, כליאת שווא ו‏סחיטה, אך שוחררה עם התקדמות החקירה.

בכתב האישום פורט כיצד אבוטבול ואנשיו תקפו את האברך, שנחשד כי גנב סכום כסף גדול מביתו של רב ביישוב רכסים, בכל חלקי גופו, באמצעות מחבט ובאגרופים.

האברך שהוכה, נכלא בביתו של צ'רלי אבוטבול בנתניה למשך יום שלם, אך הצליח להימלט בקפיצה מחלון ולהגיע לניידת משטרה. הוא אושפז בבית החולים 'לניאדו' בנתניה.
צ'רלי אבוטבול חטיפה מעצר בית בית משפט סחיטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}