ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
סיוע שותפים

"קרן יוקר המחיה": המיזם העצום של מרן ראש הישיבה הרב מאזוז שליט"א

עליית המחירים מכה ללא רחם בכל אחד ואחת מאיתנו • ראש ישיבת 'כסא רחמים' הרב מאזוז, הקשיב לרחשי הציבור וייעד את 'קרן עזרה וסיוע שותפים' אשר הוקמה לפני ארבע שנים, עבור אותם אלו שקרסו כלכלית בעקבות יוקר המחייה ואף מזכה בקמיע נדיר את תורמי הוראת הקבע. אולם בקופת הקרן לא נותרה עוד פרוטה ואנו חייבים למלא את החסר • כל הפרטים

"קרן יוקר המחיה": המיזם העצום של מרן ראש הישיבה הרב מאזוז שליט"א
ראש הישיבה שליט"א צילום: באדיבות המצלם

אחרי מכת הקורונה שהכתה בכל אחד ואחד מאיתנו ללא רחם, הגיעה מכת עלית המחירים. מחירי הלחם עלו, מחירי הדלק עלו, מחירי החשמל עלו, מחירי מוצרי הבסיס עלו, המצב הכה בכולנו, כולנו מרגישים את עול המחיה תלוי על צוארנו.

לחצו כאן, סייעו למשפחות במצוקה ותזכו בברכת הגר"מ מאזוז>>>

'קרן עזרה וסיוע שותפים' אשר הוקמה לפני ארבע שנים על ידי מרן ראש הישיבה הרב מאזוז שליט"א כדי לעזור ולסייע למשפחות רבות הנמצאות במצוקה, תמכה ועזרה מאז ועד היום במענקים, הלוואות בסכום כולל של כשבעה מיליון שקלים!

אולם ישנן משפחות שגל ההתייקרות הנוכחי, היה עבורן הקש ששבר את גבן. הן כבר לא יכולות להתקיים, לא יכולות להרשות לעצמן אפילו מצרכים מינימליים.

השנה, עם יוקר המחיה וריבוי הבקשות הקרן תמכה, עזרה וסייעה, עד ש...זהו, תם הכסף והקרן כבר אינה עומדת בנטל העצום. המצב הפך לקשה מנשוא ואין ביכולתה להמשיך בפעילות המבורכת של המפעל הכביר הזה.

לדברי מנהלי הקרן: "לא נוכל להשיב בחיוב לבקשות ותחנונים כשהקופה כלתה לגמרי, אין עוד מאיפה לתת. אנחנו חייבים את עזרת הציבור כדי להמשיך לתת ולהעניק למשפחות הזקוקות לנו בעת הזאת".

ויש גם מתן שכרה בצדה. תורמי הוראת קבע של מאה ש"ח בחודש (ל-12 חודשים) יזכו לקמיע נדיר של ברכה וישועה מאת ראש הישיבה. קמיע הידוע כמסוגל להושיע רבבות ומזכה בהוקרה מרגשת מאין כמותה ממוסדות 'כסא רחמים', אשר פועלים למען משפחות בני התורה בארץ ובעולם.

מחובתינו למלא את החסר ולהיות שותפים לפעילות הקדושה של מוסדות כסא רחמים, בפרט בקרן חשובה זו ולזכות בברכת הגר"מ מאזוז שליט"א.

לחצו כאן, סייעו למשפחות במצוקה ותזכו בברכת הגר"מ מאזוז>>>

ישיבת כסא רחמים הרב מאיר מאזוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד