י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

אברך מספר: "כך הותקפתי באוטובוס על ידי סרוג"

אברך הותקף באוטובוס ירושלמי על ידי חובש כיפה סרוגה תמהוני • "התגרה בי, קילל ומשך בזקני בכח" • האברך אושפז בבית החולים שערי צדק • התוקף נעצר

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

הביקור בירושלים הסתיים בבית החולים: זה מה שקרה לאברך חסידי בשם ר' אריה, שעלה לבירה כדי לפקוד את קבר חמיו ביום השנה לפטירתו.

בראיון מבית החולים משחזר ר' אריה ל'בחדרי חרדים' את השתלשלות המקרה: "עליתי לאוטובוס קו 54 בשכונת גבעת שאול בירושלים להר המנוחות, התיישבתי ליד אדם חובש כיפה סרוגה. האיש מייד החל לקלל את החרדים והיכה אותי בידי.

"איימתי שאזמין משטרה, והוא ענה: 'אז תחזיר לי'. עברתי מקום, אך הלה המשיך לקלל, ניגש אלי ומשך לי בזקן בכל כוחו. צעקתי עד שכל האוטובוס נעמד על הרגלים. הנהג עצר את האוטובוס והזמין משטרה. כוחות המשטרה הורו לו לעצור את האוטובוס ולא לאפשר לנוסעים לרדת".

"בעודנו ממתינים למשטרה, הלה ניסה להתקרב אלי שוב. הייתי בלחץ כל הזמן אך הנהג הפריד ביננו.

"לאחר שהגיעה המשטרה נכנסנו לניידת כדי לנסוע לתחנה להגשת תלונה. אני ישבתי מקדימה והוא במושב האחורי. אך גם כאן, בתוך הניידת, במהלך הנסיעה המשיך הלה לדחוף ולהשתולל - להעיף לי את הכובע, והשוטר אזק אותו.

"הגענו לתחנה במרחב מוריה ירדתי ואמרתי שאני לא מרגיש טוב ופינו אותי לבית החולים 'שערי צדק'. פה אני נשאר למעקב למשך 24 שעות. לאחר שאשתחרר אני אגיש תלונה נגד התוקף".

את דבריו מסכם ר' אריה ואומר: "אם זו הייתה תקיפת חייל - תוך חצי דקה המשטרה הייתה באה בכוחות מתוגברים".
תקיפה ירושלים אברך משטרה הר המנוחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}