י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024

טרגדיה בדרך מהחתונה • האב נהרג, האם בדרכה לישראל - הילדים בבית החולים

תאונה מצמררת בדרך מחתונת דז'יקוב-ויז'ניץ • אברך כבן 45, דמות מוכרת בקהילה החסידית ברחובות, שב מהחתונה בבני ברק • הסיע את רעייתו לשדה התעופה בלוד, שם עלתה על טיסה לשוויץ • בדרך הביתה התנגש האברך במשאית שעמדה ברמזור בצומת כנות ונהרג במקום • ארבעת ילדיו נפצעו • האם עודכנה על התאונה הקטלנית והיא כעת בדרכה לישראל - נחיתה משוערת בשעה 18:10

בזירה. צילום: דוברות מד"א
בזירה. צילום: דוברות מד"א



תאונה קטלנית סמוך לרחובות: בתאונה בין רכב פרטי למשאית, נהרג אברך כבן 40, וילדיו נפצעו באורח קשה ובינוני.

נהג הרכב, בן 45 ודמות מוכרת בקרב הקהילה החסידית ברחובות, השתתף אמש בחתונת בית דזיקוב-ויז'ניץ.

עם סיום החתונה אסף את בני משפחתו והסיע את רעייתו ובתו לשדה התעופה נתב"ג בלוד, משם יצאה הבוקר לשוויץ כדי לשהות לצד אחד מילדיה המטופל במרכז רפואי במדינה.

הנהג המשיך מלוד לאשדוד והביא את בנו לישיבה מקומית בעיר. בהמשך אסף את ילדיו ושב לביתו ברחובות אך בדרך, בצומת כנות הסמוכה לגדרה, אירעה התאונה המחרידה.

לפי החקירה הראשונית, הנהג לא שם לב לאור אדום ברמזור, המשיך בנסיעה והתנגש בעוצמה רבה במשאית שעמדה לפניו כ-100 מטר לפני צומת כנות. הרכב הפרטי נלכד מתחת למשאית.

נהג הרכב נהרג במקום. בני משפחתו נפצעו. נהג המשאית לא נפגע.

חובשי מד"א ו'איחוד הצלה' מסניף 'לכיש' וכוחות כיבוי פעלו באירוע, וטיפלו בנהג שחולץ מהרכב כשהוא ללא רוח חיים.

בתו נערה בת 14 שישבה לצידו ונלכדה ברכב, טופלה כשהיא מחוסרת הכרה עם פגיעת ראש קשה. בנו כבן 7 נפגע בבטנו, בתו כבת 4 נפגעה בראשה ופעוטה כבת 3 נפגעה קל. הפצועים פונו על ידי צוותי מד"א לבית החולים קפלן ברחובות להמשך טיפול.

האם טסה לציריך

פאראמדיק מד"א אריק מארק שהעניק טיפול רפואי לפצועים סיפר: "כשהגעתי לזירה, ראיתי תאונה קשה ביותר, הרכב היה מחוץ מתחת למשאית, הבחנתי בנהג הרכב ובנוסעת שלצידו כשהם לכודים, מחוץ לרכב היו 3 ילדים קטנים כשהם בהכרה מלאה, פצועים ומובהלים, אזרחים שהבחינו בתאונה סיפרו שהם הוציאו אותם מהרכב. יחד צוותי מד"א הנוספים שהגיעו איתי לתאונה הענקנו טיפול רפואי ראשוני לפצועים, הגבר שהיה לכוד במושב הנהג היה במצב אנוש ללא נשימה וללא דופק, הנוסעת שישבה לצידו הייתה עם פגיעת ראש קשה כשהיא מחוסרת הכרה, טיפלנו בהם תוך כדי שכוחות הכיבוי מחלצים אותם מהרכב".

סגן מנהל בית חולים קפלן ברחובות, ד"ר ליאון פולס, עדכן: "הנערה מונשמת במצב קשה עם חבלות בפנים, שני ילדים בני 4 ו-7, מוגדר כעת בינוני עד קשה ומצבה של הילדה בת השלוש מוגדר קל. אדם נוסף שפונה יחד עימם מצבו קל".

מפקד זק"א שפלה מנדי חביב, אמר בשיחה ל'בחדרי חרדים', כי שוחח עם מפקד המשטרה האיזורי, שאמר כי לא יבקש נתיחה שלאחר המוות.

רעיית ההרוג הייתה בדרכה לציריך ללוות את בתה שנזקקה לטיפול רפואי במדינה. היא נחתה בשעה 12:30 היום בצהריים. היא עודכנה על התאונה בקווים כלליים, ונאמר לה שבעלה נפצע קשה.

אנשי אל על עודכנו על התאונה הקטלנית והם ישיבו את האם יחד המטוס הממריא חזרה ארצה בשעות הקרובות. היא תנחת בשעה 17:35 בארץ. בשדה ימתינו לה רופאה, אחות ואמבולנס של עזרה למרפא, ורק אז תעודכן בבשורת האיוב.

בשל היעדר האם והאב, מסייע בידי המשפחה והילדים הפצועים יעקב ישראל ירט, עוזרו של הרב יצחק דוד גרוסמן וידיד המשפחה.

התפללו: אסתר בת פרידא, רבקה גנדל בת פרידא, שמעון בן פרידא, רחל בת פרידא לרפואה שלימה.
הצלה בית חולים רכב כביש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 44 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}