כ"א כסלו התשפ"ה
22.12.2024
רמה אחרת של קמפיין

מה קרה שקופת החולים התחילה לדבר 'הייטקיסטית'?

אם הסתובבתם בשבועות האחרונים ברחובותיה של עיר או גלשתם במרחבי  האינטרנט לא יכולתם שלא להיתקל במשב רוח חדש ומרענן • משהו טוב קורה בקמפיין החדש של הקופה המובילה במגזר החרדי

מה קרה שקופת החולים התחילה לדבר 'הייטקיסטית'?
שלטי חוצות צילום: באדיבות המצלם

לא נמאס לכם מהפרסומות של קופות החולים שחוזרות על עצמן שוב ושוב? לא הגיע הזמן לחדש ולהתקדם?

אם הסתובבתם בשבועות האחרונים ברחובותיה של עיר או גלשתם במרחבי  האינטרנט לא יכולתם שלא להיתקל במשב רוח חדש ומרענן. משהו טוב קורה בקמפיין החדש של קופת חולים מאוחדת, הקופה המובילה במגזר החרדי.

ברדק - ברמה אחרת (מאוחדת)
בשונה ממה שהורגלנו לו עד היום בתחום הבריאות, "מאוחדת" התחדשה בשפה חדשה, הייטקיסטית שמכוונת גבוה לרמה אחרת ומתאימה עצמה לשנת 2022. הקמפיין למגזר הכללי שגרף תשבחות רבות נוצר על ידי משרד הפרסום "ליד" והשתמש ב"טורטלים", הדמויות המפורסמות שכיכבו בתוכנית ארץ נהדרת, כפרזנטורים של המותג.

יוסי זיגמון מנהל אגף שיווק ודיגיטל במאוחדת מוסיף: "האסטרטגיה השיווקית החדשה, שבאה לידי ביטוי גם בשפה התקשורתית וגם במיתוג מחדש של המרפאות והנכסים הדיגיטליים, באה לספר לכולם את מה שמטופלי הקופה כבר יודעים – שירותי הבריאות במאוחדת הם ברמה אחרת. הקו השיווקי החדש מציג תפיסה של שירות פרטני ורפואה ציבורית המובילה בישראל ברמה אחרת ומדגיש את עוצמתה של מאוחדת כגוף בריאות מוביל בישראל".

אז איך מתרגמים "טורטלית" למגזר החרדי?

בעוד במגזר הכללי, נעשה שימוש בדמויות מתכנית בידור פופולארית שמייצגות את תפישת ה"רמה אחרת", במגזר החרדי נדרשה חלופה ברמת איכות מקבילה, במסרים וגישה המותאמים למגזר ומדברים בשפה שלו.

באתגר המורכב של העברת המסר האסטרטגי בצורה המותאמת למגזר החרדי בשלל המדיות והפלטפורמות השונות- בפרינט, בדיגיטל ובסטטוסים לווצאפ, וכן בשלטי חוצות שהוצבו ברחבי הערים החרדיות, טיפל משרד הפרסום "גל אורן לרנר" בהובלת מנהל הלקוח ישראל שטרייכר, וכך נוצר שיתוף פעולה ייחודי עם הרכב הסאטירה המוביל במגזר "ברדק", שיצר דמות ייעודית חדשה עם סדרת סרטונים אשר הראשון שבהם התפרסם השבוע וקיבל אלפי תגובות נלהבות בקרב גולשי הרשת החרדים.

בנוסף

את הפעילות וקמפיין ההשקה כולו ניהלה מחלקת הדיגיטל של הקבוצה שחוגגת את השנה השנייה למיזוג בקבוצת גל אורן לרנר. בהובלת סמנכ"ל הדיגיטל עתיר הניסיון שמואל דרילמן, ומנהלת המחלקה דבורה טרופ.

"מטרתו של הקמפיין "ברמה אחרת" הייתה לבדל את מאוחדת משאר קופות החולים בארץ מתוך הבנה שהמגזר החרדי של שנת 2022 מבין שמגיעה לו רמה אחרת של שירות, זמינות ומקצועיות" כך מספר לנו גורם בכיר במשרד.

גל אורן לרנר הבריקו עם קמפיין מדויק ומותאם לשפה המגזרית וההצלחה אכן ניכרת.

שאפו!

קרדיטים:

מנהלת תקשורת שיווקית מגזר חרדי: מושקי ברוד

מנהל לקוח: ישראל שטרייכר

סמנכ"ל דיגיטל: שמואל דרילמן

מנהלת דיגיטל: דבורה טרופ

מנהל קריאייטיב: נדב שגיא

ארט: נורית מרום

קופירייטינג: דוברת שרייבר

קופירייטינג דיגיטל: אפרת ורניק פדידה, רחלי סלומון משולם

מנהל קמפיין פרוגרמטי: משה קרויזר

תקציבאים: מוטי אפל, מאיר בז'נסקי, אליהו לניאדו

קופת חולים מאוחדת ברדק מערכונים קמפיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}