ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

בנו של עמי פופר: "לא פייר שאבא לא שוחרר"

בנו של עמי פופר בקושי פגש את אביו ומקווה שעתה לאחר שחרור המחבלים גם אביו ישוחרר • "אני מדבר איתו הרבה בטלפון ואני מאד מקווה שיהיה לי אבא ומשפחה"

עמי פופר. צילום: ארכיון
עמי פופר. צילום: ארכיון

בימים האחרונים מכונסים ילדי אסירים היהודים לקייטנה מיוחדת. הם נפגשים מידי שנה אבל הפעם יש תקווה באוויר: מהרגע שנודע להם שהממשלה מתכוונת לשחרר אסירים פלסטינים, הם החלו להפעיל לחץ שישחררו גם את האבות שלהם.

בנו של עמי פופר, שפתח באש לעבר פלסטינים והרג 7 מהם, הוא אחד ממשתתפי הקייטנה. הבן נולד כשאביו היה בכלא. הוא לא מכיר חיים אחרים.

"את אבא שלי בקושי בקושי פגשתי", אמר הערב בראיון לערוץ 2, "יש לו חופשות. אני מדבר איתו הרבה בטלפון ואני מאד מקווה שיהיה לי אבא. שיהיה משפחה".

באחת מהחופשות מהכלא, היה מעורב פופר בתאונת דרכים שבה אשתו ואחד מבניו - נהרגו. מאז בנו נמצא כמעט לבד בעולם, "בשבילי אני גדלתי בלי אבא. אמא אין לי. והוא (עמי פופר) לא נראה לי שטוב לו בכלא". כשנשאל בנו האם הוא גאה במעשיו של אבא, הוא השיב בשלילה והוסיף: "אני משתדל לא לחשוב עליו".

בקייטנה שבה משתתפים גם הילדים של חברי מחתרת בת עין שהואשמה בהנחת עגלת תופת מחוץ לבית ספר ערבי לבנות בירושלים מקווים כי לחץ הילדים יעשה את שלו. "זה מרגיש ממש ממש לא פייר שמשחררים הרבה מאד פלסטינים ואבא שלי שיושב 23 שנה, חזר בתשובה והתחרט על מעשיו ולא משחררים אותו".

גם מנכ"ל עמותת חננו אמר כי הוא מופתע כיצד לא משחררים אסירים יהודים, "בצד היהודי אני לא מכיר ממישהו שחזר למעשה דומה. לעומת זאת אצל המחבלים מדברים על 66 אחוזים שחוזרים לטרור".
עמי פופר אסיר שחרור חנינה מחבלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד