ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

בסוף החודש: יו"ר דואר ישראל ששי שילה יסיים את תפקידו

ששי שילה, שכיהן בשלושת השנים האחרונות כיו"ר חברת דואר ישראל, יסיים בסוף החודש את תפקידו • "השינויים שעבר דואר ישראל ניכרים בשטח" • אינפורמטיבי

ששי שילה
ששי שילה

יו"ר חברת דואר ישראל, ששי שילה, יסיים את תפקידו בסוף החודש הנוכחי (אוגוסט). זאת, לאחר 3 שנות כהונה כמינוי מקצועי, על פי האמור בחוק החברות הממשלתיות. שילה הודה לשר התקשורת הנוכחי גלעד ארדן, ולשר התקשורת לשעבר, משה כחלון, על האמון שנתנו בו, על שיתוף הפעולה ההדוק ופעולותיהם לקידום חברת דואר ישראל.

שילה, אשר שימש כיו"ר פעיל, החל מיד עם כניסתו לתפקיד להוביל תהליך של הבראת החברה. בין היתר, פעל בתחומי הפיתוח העסקי, שינוי התרבות הארגונית, יצירת שיתופי פעולה עסקיים ופיתוח מוצרים ושירותים חדשים.

תחת הנהגתו של שילה קודמו מספר רפורמות ומהלכים משמעותיים. בין היתר, הוביל שילה את תיקון חוק בנק הדואר, כך שתתאפשר הפרדה מבנית בין חברת הדואר לבנק הדואר, על מנת ליצור תשתית למתן שירותים בנקאיים ופיננסיים על ידי בנק הדואר. בנוסף, הוביל שילה את גיבוש תוכנית ההבראה המבוססת על התייעלות פנימית ויצירת שינויים מבניים שיאפשרו לחברה להתחרות. כמו כן, הביא לשינוי ועדכון תעריפי החברה, צמצום סניפים שאינם רווחיים, וניהל את המגעים להסכמות מול ארגון העובדים וההסתדרות בנושא הפחתת משרות והתייעלות בעובדים, במסגרתם הופרשו עשרות עובדים.

שילה אמר: "נקראתי לדגל לפני 3 שנים. הגעתי אז לארגון עם בעיות מורכבות, ומציאות כלכלית קשה. ביחד עם המנכ"ל, חיים אלמוזנינו, חברי ההנהלה, ארגון העובדים ועובדי החברה המסורים של דואר ישראל התחלנו במסע להפיכתו של דואר ישראל ובנק הדואר להיות גורם משמעותי במשק הישראלי וכמי שנושא את השליחות החברתית החשובה להגיע לכל בית במדינת ישראל, ובאופן יום-יומי.

"דואר ישראל עובר בשנים הללו שינויים מפליגים. הונחו התשתיות לארגון בריא, לבנק חברתי, וליכולתו להתמודד בגאון בתנאי התחרות הקשים. שינויים אלה ניכרים היום היטב בשטח, ויורגשו בעוצמה בשנים הקרובות. חשוב לי להדגיש כי כל אלה לא היו מתרחשים ללא העובדים חדורי השליחות ורוח האמונה, שאליהם תמיד אתגעגע".

שר התקשורת, גלעד ארדן, אמר: "אני מבקש להודות לששי שילה בשם ממשלת ישראל כולה. כמנהל מוערך ומוביל הוא נענה לפני 3 שנים לאתגר לקבל על עצמו את הובלת חברת הדואר, והמציאות מוכיחה שעשה זאת בכישרון רב ובהצלחה גדולה. אין לי ספק ששילה ימשיך להנהיג בעמדות ניהוליות בכירות בשנים הקרובות, הן במגזר הממשלתי, והן במגזר הפרטי.

עוד קודם לתפקידו כיו"ר החברה, כיהן שילה בשורה של תפקידי ניהול בכירים. הוא היה מנכ"ל חברת נתיבי היובל שהקימה ומתפעלת את כביש 431, מקבוצת דניה סיבוס ואפריקה ישראל, מנכ"ל החברה למשק וכלכלה של השלטון המקומי, יו"ר קבוצת "איסתא", מ"מ יו"ר מועצת רשות שדות התעופה, יו"ר הקרן למפעלי שיקום בהתנדבות ועוד.
שילה דואר רפורמה תפקיד פרישה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד