ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024

'נטורי קרתא' על המרגל ממאה-שערים: "הלבישו עליו תיק" • "אנו גאים לבגוד"

ביטאון של ה'נטורי קרתא' תוקף את מעצר חבר הקבוצה במילים חריפות • "נטפלו ליהודי יקר רוח וירא שמיים, חטפו אותו באכזריות, וזה כבר למעלה משבועיים שהוא נימוק במרתפי הכלא הנאציוניים" • הביטאון פרסם את שמו המלא של העצור - בניגוד לצו בית המשפט

צילום: מנחם הלוי
צילום: מנחם הלוי

מאז נחשפה פרשת הריגול בה מואשם חרדי, תושב שכונת שמואל הנביא בירושלים וחבר בקבוצת ה'נטורי קרתא', סירבו ראשיה להגיב בכלי התקשורת.

אך בערב שבת, 'משמרת היהדות' - ביטאון של ה'נטורי קרתא' יצא להגנת המרגל : "הלבישו עליו סיפור בדוי".

וכך לשון הדברים: "כל המדינה הציונית מראשיה ועד זנביה, כל כתבי העת הציוניים מגדלם ועד קטנם, כולם יחד רועשים וגועשים על ה"בגידה" הנוראה במדינתם, אינם שובתים ממלאכתם, שעות על גבי שעות. ממשיכים הם במלאכת ההסתה וההשמצה שלהם.

עוד בנושא:
מיהו המרגל משמואל הנביא? • השכנים מספרים
חצה את הקווים • איש נטורי קרתא מואשם בניסיון ריגול לאיראן

"הציונים הארורים ימח שמם שכל מהותם, רצונם ומאווים הוא לרדוף כל יהודי המאמין בד' ובתורתו, זה עתה לאחרונה ממש נטפלו אל יהודי יקר רוח וירא שמיים... אשר כל רואיו ומכירים יודעים את טוב ליבו ועדינות נפשו, וחטפו אותו באכזריות ובסאדיסטיות נוראה באישון לילה ואפילה, כשהם הופכים את כל ביתו, ונמלטים מהר כשהם מלבישים אותו ב"שק" על ראשו למען השפילו, וזה כבר למעלה משבועיים ימים שנימוק אי שם במרתפי הכלא הנאציוניים.

"במשך שבועיים ימים מאז חטפוהו, "אסרו" הציונים בחוקיהם הסדומיים, על כל כתב העת להזכיר אפילו ברמיזה ובהבלעה דבר וחצי דבר מכל פרשת ה"חטיפה" הרצחנית, ורק עתה ביום חמישי, הורידו את "איסור הפרסום" ופירסמו בקול רעש גדול כי הוא "בוגד במדינה", וכו' וכו'....

"המה הציונים הבוגדים שמיום היווסדם הכריזו כפירה ומרידה בבורא כל עולמים, חירוף וגידוף בה' אלקי ישראל, ובמהותו של עם ישראל ממלכת כהנים וגוי קדוש. המה הציונים הבוגדים שהתשלטו בכוח הזרוע על ארץ הקודש וטימאו אותם בתועבות וטומאות מסמרי שיער. המה הציונים הבוגדים שהשתלטו בכוח הזרוע על עם ישראל, ולקחו להם בזיוף מחפיר את השם "ישראל", לאמר אלה עם ה' ומארצו יצאו".

העלון מפרט את סיפורו של המואשם בריגול ולמרות צו איסור פרסום שמו, מזכירים אותו במלואו: "ואם כי על הרב.... הלבישו עליו סיפור בדוי, ורק שב"כ "מוצלח" כזה של הציונים רק הם יכולים להצליח לגלות "סודות" כאלו, אבל זאת ברור, שעכשיו שעומד גזירת הגיוס, ברור שאם אחד מהיהדות החרדית יפול חס וחלילה בשבי הגיוס לצבאם, יהיה לכה"פ 'מרגל' טוב למדינת שונאי הציונים".

והמאמר מסיים": "אכן! אנו "בוגדים" במדינת הכפירה! אנו "בוגדים" בציונות! התנגדנו לקיום המדינה מיום היווסדה ואנו מצפים ליום שארץ הקודש תקיא אותם כמו שהעידה התורה הקדושה...".
נטורי קרתא ריגול בגידה מאה שערים ציונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}