י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024

הנהלת מוסדות ויז'ניץ באלעד העניקה תעודת הוקרה למחוז המרכז של מכבי שירותי בריאות

ר' מרדכי שחורי, מנהל מרחב אלעד במכבי שירותי בריאות, השתתף בדינר "יחדשהו" של חצה"ק ויז'ניץ והביא את ברכת ראש המחוז למשתתפים. במהלך הדינר שנערך לצעירי אברכי ויז'ניץ לטובת מוסדות התורה והחינוך "צמח צדיק" של החסידות באלעד, העניקה הנהלת המוסדות תעודת הוקרה מיוחדת להנהלת המחוז במכבי על פעילותו למען הקהילה. ר' מרדכי שחורי: "זכות גדולה לעמוד לטובת הציבור עם שירותי הבריאות המתקדמים והמותאמים ביותר".

הנהלת מוסדות ויז'ניץ באלעד העניקה תעודת הוקרה למחוז המרכז של מכבי שירותי בריאות
מכבי אירוע ויזניץ צילום: יח"צ

מנהל מרחב אלעד במכבי שירותי בריאות, ר' מרדכי שחורי, השתתף בדינר היוקרתי "יחדשהו" של חצה"ק ויז'ניץ באלעד. הדינר, שהתקיים בראשות כ"ק מרן אדמו"ר מויז'ניץ שליט"א, נערך לצעירי אברכי החסידות לטובת מוסדות התורה והחינוך "צמח צדיק" בעיר. מנהל המרחב הביא את דברי הברכה של ראש מחוז המרכז במכבי, מר דניאל ברמן, על הקשר העמוק והמחויבות של מכבי למען אנשי החסידות.

כמו"כ הוא נשא דברים אודות השירותים הייחודיים של מכבי בעיר אלעד וסקר בפני הנוכחים את פריסת המרפאות, מגוון השירותים, הרופאים המומחים, הרחבת השירותים המתוכננת בתקופה הקרובה וההתפתחות של מכבי בכל ההיבטים תוך התאמה מרבית לצרכי האוכלוסייה המקומית. מנהל המרחב שיבח את הנהלת מוסדות החסידות על הקשר ההדוק לאורך כל הדרך ושיתופי הפעולה לטובת קידום הבריאות בקהילה.

בסיום האירוע, מנכ"ל מוסדות ויז'ניץ אלעד, הרב חיים מאיר כץ הי"ו, העניק תעודת הוקרה מיוחדת על פעילותה של מכבי באלעד לטובת הקהילה. התעודה הוענקה לר' מרדכי שחורי, מנהל מרחב אלעד במכבי, שמכיר את הציבור בעיר ואת הצרכים המדויקים לתושבים. פעילותו נעשית תחת הנהלת מחוז המרכז במכבי, בניהולו של מר דניאל ברמן, והיא מובילה את שירותי הבריאות בעיר.

מנהל מרחב אלעד, ר' מרדכי שחורי: "זו זכות גדולה עבורי לעמוד לטובת הציבור עם שירותי הבריאות המתקדמים והמותאמים ביותר. אנו במכבי קשובים לצרכים של כל הקהילות בעיר ומספקים מענה מקצועי בכל היבטי הבריאות. תעודה זו מהווה עדות לקשר העמוק עם השטח, עם הציבור עצמו. זהו הביטוי העמוק ביותר של שירות מתקדם ומותאם שמכבי מובילה בהתאם לערכיה".

מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}