כ' סיון התשפ"ד
26.06.2024

חוגגים אירוע משפחתי? כל הטיפים שאתם חייבים להכיר!

החיים שלנו מלאים ברגעים שמחים. רגעים של משפחה, של חברים, של האנשים שאנחנו הכי אוהבים. כמעט כל חגיגה היא הזדמנות לארגן אירוע. אז אם גם אתם חוגגים בקרוב יום הולדת, חתונה, שבת חתן או כל אירוע אחר, הפוסט הבא יעשה לכם קצת סדר בבלאגן

חוגגים אירוע משפחתי? כל הטיפים שאתם חייבים להכיר!
אירוע מפנק צילום: עמית אורנשטיין

בשיתוף קייטרינג נועה דניס ו- NOAM בית לאירועי בוטיק

החיים שלנו מלאים ברגעים שמחים. רגעים של משפחה, של חברים, של האנשים שאנחנו הכי אוהבים. כמעט כל חגיגה היא הזדמנות לארגן אירוע. אז אם גם אתם חוגגים בקרוב יום הולדת, חתונה, שבת חתן או כל אירוע אחר, הפוסט הבא יעשה לכם קצת סדר בבלאגן.

קטן בינוני או גדול

הדבר הראשון שאנחנו צריכים להחליט לגביו עוד לפני שאנחנו מחפשים מקום ליום הולדת או לכל אירוע אחר, קשור לגודל האירוע. אם בעבר, רוב האנשים היו בוחרים להפיק אירועים גדולים עם כמות מכובדת של מוזמנים, היום המגמה דווקא הולכת לכיוון של אירועים אינטימיים, קטנים ומשפחתיים. אירועים בהם החוגגים מכירים את כל מה שמגיע, האווירה בהם יותר קלילה והאוכל פחות רשמי. בכל אופן, חשוב להחליט האם אתם רוצים להפיק אירוע של עד 50 מוזמנים, 100-150 מוזמנים או יותר מזה.

חושבים על מקום

נניח שהחלטתם על אירוע קטן יחסית וכעת אתם צריכים גם לבחור קייטרינג לאירועים קטנים. כדי שתוכלו לבחור את הקייטרינג הנכון, עליכם להחליט האם אתם מקיימים את ההפקה באולם או גן אירועים כמו למשל מקום לבר מצווה, או שאתם בעצם מזמינים את כולם אליכם הביתה, לחצר הפרטית שלכם או לסלון.

כמובן, שלכל בחירה או החלטה שלא תעשו, יש את היתרונות והחסרונות שלה. למשל, שבוחרים להפיק אירוע ביתי, יש יותר גמישות ואתם יכולים לבחור הכל החל מהתפריט שיוגש במהלך האירוע, דרך העיצוב אותו תבחרו בעצמכם ועד היין שיוגש. לעומת זאת, שבוחרים להפיק אירוע במקום מסוים, צריך להתגמש ולבחור מתוך איזשהוא היצע שקיים באותו מקום. כמובן שיש מקומות גמישים יותר וגמישים פחות. עוד דבר שכדאי לחשוב עליו הוא שכאשר בוחרים להפיק אירוע במקום מסודר, אתם לרוב תוכלו להנות מכל השירותים תחת קורת גג אחת ולא תצטרכו ללכת לאיבוד בין ספקים. זה רלוונטי בעיקר שבוחרים מקום לחתונה קטנה, שנחשבת לאירוע יחסית מורכב להפקה, בשונה מיום הולדת למשל.


אירוע משפחתי • עמית אורנשטיין

חברת הפקות או הפקה עצמאית?

עוד דבר שכדאי לקחת אותו בחשבון בא לידי ביטוי בתהליך התכנון וההפקה של האירוע. בעיקרון יש שתי אפשרויות עיקריות. אפשרות אחת היא שבעצם אתם דואגים להכל, מא‘ ועד ת‘. אתם בוחרים את הספקים, אתם דואגים לוודא הגעה של מוזמנים, מחליטים איזה אוכל יוגש כמובן, והופכים למשך תקופה מסוימת למפיקים בעצמכם. אופציה נוספת, כזו שתחסוך לכם לא מעט זמן ואנרגיה היא לבחור חברת הפקות או מפיקת אירועים שבעצם התפקיד שלה זה ללוות אתכם ולכוון אתכם בכל החלטה שצריכה להתקבל. זה ממש לא אומר שהיא זו שתיקח עבורכם את ההחלטות, ממש לא. היא רק תעזור ותתרום לכם מהניסיון שלה בתחום הזה. בנוסף, בדרך כלל, לחברות הפקה ומפיקות יש המון קשרים שיכולים לתרום לתהליך התכנון והביצוע של האירוע.

ועוד כמה טיפים שיעזרו לכם להפיק אירוע מוצלח

  1. תתכנו את האירוע לפי תקציב מסוים ותנסו לשמור על זה כי יש אינספור רעיונות, אטרקציות ודברים שאפשר להוסיף ומאוד קל לגלוש מהתקציב הזה.
  2. תגדירו מטרות לאירוע ודרך הבחירות תנסו לממש את המטרות. למשל, אם אתם רוצים להעניק ללקוחות שלכם חוויה קולינרית איכותית, בחרו שף מקצועי שיכין ויגיש את המנות.
  3. תביאו לאירוע מעצמכם ונסו לתכנן אותו סביב קונספט שיגבש את הכל לכדי רעיון אחיד.
  4. אם אתם מפיקים אירוע בטבע או בגינה. הפרטית שלכם, אין צורך להשקיע תקציב גבוה בעיצוב.
  5. תעשו כל מה שאתם יכולים כדי להקל על עצמכם ולהיות חלק בלתי נפרד מכל האורחים.

מחפשים מקום לאירועים קטנים? הכירו את NOAM - בית לאירועי בוטיק בנס ציונה.

אירוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד