כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

הקלטה והגברה איכותית ונוחה לתפעול עם מיקרופונים אלחוטיים של Saramonic

הצורך להקליט ו/או להגביר הופך פשוט ונגיש הרבה יותר כיום, בזכות המיקרופונים האיכותיים ושאר פריטי ציוד ההגברה הרלבנטיים של חברות מובילות בתחום, דוגמת Saramonic. מגוון המוצרים המובילים של החברה הנמכרים בארץ מאפשרים לכל אחד ואחת מאיתנו ליצור הקלטה ו/או הגברה איכותיות ביותר, במינימום מאמץ ובהשקעה כספית כמעט זניחה

הקלטה והגברה איכותית ונוחה לתפעול עם מיקרופונים אלחוטיים של Saramonic
רמקול צילום: freepik

אילו סוגים של מיקרופונים אלחוטיים ואביזרים נלווים וקשורים ניתן למצוא בארץ, אילו מהם מומלצים ונחשבים איכותיים ומשתלמים במיוחד ולמה כדאי לשים לב כאשר שוקלים לרכוש מוצרים מקטגוריה זו?

מיקרופון אלחוטי ידני, מיקרופון דש, אפשרות חיבור לסמארטפון ועוד – מוצרי Saramonic בארץ

בישראל ניתן למצוא כיום מגוון מוצרי Saramonic שונים מקטגוריית המיקרופונים האלחוטיים והאביזרים הנלווים, ביניהם אביזרים פשוטים לתפעול, נגישים עבור כל אחת ואחד מאיתנו ואיכותיים ביותר מבחינת איכות השמע שהם מסוגלים להקליט ולהעביר. מדובר בחברה מוכרת וותיקה בתחומה, הנחשבת לאחת היצרניות המובילות והאיכותיות ביותר בתחום של ציוד הגברה והקלטה.

בין שלל מוצרי Saramonic בארץ, ניתן למצוא למשל מיקרופון אלחוטי ידני דינמי "רגיל" אשר מתחבר בקלות למחשב PC ולמוצרי אפל למיניהם, דגמים שונים של מיקרופון דש (מיקרופון קטן אשר מתחבר לדש החולצה ומאפשר הקלטה איכותית של דיבור ללא צורך להחזיק מיקרופון ביד) וסטים הכוללים שני מיקרופונים אלחוטיים יחד עם מקלט, במחיר נוח במיוחד.

מלבד למיקרופונים אלחוטיים מסוגים שונים, משווקים בארץ גם מגוון פריטי ציוד נלווה בקטגוריה זו מבית Saramonic, דוגמת מתאמים מקצועיים למיקרופונים (כולל כאלו עם כניסה כפולה, לשני מיקרופונים בו זמנית), מיקסר סאונד אקטיבי, זרוע למיקרופון (בום) ומתאמי אודיו למיניהם. מומלץ במיוחד להכיר את המתאמים לסמארטפונים הזמינים כיום בארץ בקטגוריה זו, אשר יכולים להפוך את השימוש במיקרופון האלחוטי, בשילוב עם הסמארטפון שלכם, לנגיש ופשוט עוד יותר בכל מקום ובכל זמן.

כאמור, Saramonic נחשבת לאחת היצרניות הטובות ביותר בתחום, כזו אשר מוצריה אמינים, איכותיים ומשמשים אינספור אנשים בתעשיית הסאונד, כמו גם חובבנים המתנסים בתחום. המחירים של מוצרי החברה בארץ נמוכים בהרבה ממה שניתן היה לתאר, כך שבהשקעה של כמה מאות שקלים בלבד ניתן להצטייד במיקרופון אלחוטי מצוין, בסט הכולל שניים פלוס מתאם או במגוון פריטים אחרים. כך, ניתן להפוך את התחביב או החלום שלנו להקליט (בין אם מדובר במוזיקה, פודקאסט או כל דבר אחר) למציאות, בעלות נמוכה ביותר יחסית.

חשוב לוודא לפני שרוכשים ציוד הקלטה/הגברה ומיקרופון אלחוטי

בטרם אנו רוכשים מיקרופונים אלחוטיים, מתאם לסמארטפון או כל פריט ציוד הגברה והקלטה אחר, חשוב לוודא כמה דברים בסיסיים –

בתור התחלה, בתחום זה מומלץ כמובן לרכוש אך ורק מוצרים של יצרנים ידועות, מוכרות ומובילות, ו Saramonic היא כאמור דוגמה מצוינת לכך. ברגע שבחרנו במוצר של חברה מוכרת וידועה (דוגמת חברה זו) כבר העלינו בעשרות אחוזים את הסיכויים לרכישה מוצלחת ולמוצר אשר ימלא את תפקידו כמצופה, ויחזיק מעמד לאורך זמן.

נקודה חשובה שנייה היא אחריות ותיקונים. מוצרים אלקטרוניים שונים, דוגמת מיקרופון אלחוטי, צריכים להגיע עם אחריות של כמה חודשים עד שנה לפחות. זה כמעט טריוויאלי, אך חשוב בכל זאת לוודא זאת לפני שמבצעים את הרכישה. מלבד לתעודת האחריות עצמה, חשוב לברר בנוגע לפרוצדורה של התיקונים, במידה ונזדקק לכך. אמנם כאשר קונים מוצר איכות הסיכויים לכך שיתקלקל נמוכים יותר משמעותית, אך אי אפשר לדעת מה יוליד יום.. בררו כיצד והיכן מפעילים את האחריות במידת הצורך, מי הגורם מולו תתנהלו במקרה זה וכמה זמן אמור לקחת תיקון בממוצע.

היכנסו לאתר טרטל, החנות המובילה של ציוד הגברה. היכנסו ללינק https://www.turtle.co.il

הגברה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}