כ' חשון התשפ"ה
21.11.2024
לאחר המיתוג

מקדונלד'ס החדשה ברוסיה מכרה 120,000 המבורגרים ביום הפתיחה שלה

מקדונלד'ס הממותגת מחדש, שברה את כל השיאים במכירת 120,000 המבורגרים ביום הראשון, המסעדות נפתחו מחדש ב-12 וב-13 ביוני ולמנכ"ל החדש יש שאיפות גדולות. החברה החדשה החליפה את מקדונלד'ס האמריקאית שעזבה עקב המלחמה, אך למעשה נשארה עם אותו תפריט

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: unsplash

מקדונלד'ס הממותגת מחדש ברוסיה מכרה יותר מ-120,000 המבורגרים ביום הפתיחה שלה במוסקבה הבירה ושברה את כל השיאים הקודמים מלפני שהרשת האמריקאית עזבה את המדינה בגלל פלישתה לאוקראינה. לחברה החדשה יש יעדי צמיחה שאפתניים לאחר הצלחתה ביום הפתיחה, אמר המנכ"ל אולג פארוב.

מקדונלד'ס יצאה לחלוטין מרוסיה, ומכרה את כל המסעדות שבבעלותה לבעל רישיון מקומי בחודש מאי. בשם החדש 'טעים וזהו' (Vkusno & Tochka) 50 מסעדות במוסקבה וסביבתה נפתחו מחדש ב-12 וב-13 ביוני. המנכ"ל אולג פארוב מעוניין להוסיף סניפים, אך הכיר באתגר של החלפת חלק מהמרכיבים והספקים, כמו גם להתמודד עם זכיינים אחרים שעדיין משתמשים במיתוג מקדונלד'ס.

סאגת היציאה של מקדונלד'ס מראה עד כמה קשה לעסקים מערביים לעזוב את מוסקבה בגלל פלישתה לאוקראינה, מקדונלד'ס ניסתה להישאר עם שינויים קוסמטיים, אך הלחץ גבר עליה והיא מכרה את הרשת.

"ביום הראשון מכרנו כמעט 120,000 המבורגרים", אמר המנכ"ל פארוב. "מעולם לא ראינו קנייה יומית כזו בכל התקופה שמקדונלד'ס עבדה ברוסיה". המנכ"ל שניהל בעבר 25 מסעדות, אמר בהשקה כי שילם סכום 'סמלי' עבור מקדונלד'ס רוסיה וכי התאגיד האמריקאי הבהיר כי לא יממשו אופציית רכישה חוזרת ל-15 שנה.

מלחמת אוקראינה רוסיה מקדונלד'ס מוסקבה המבורגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}