ל' סיון התשפ"ד
06.07.2024
חששה להפסיד את הטיסה

כאוס ענק בשדה התעופה: אישה קיבלה התקף לב

אישה חטפה התקף לב כשמיהרה להחלפת שער בנמל התעופה בארה"ב. ביטולים ועיכובים גרמו לנוסעים להיתקע במטוסים וילדים נאלצו לישון על רצפות מטונפות, 200 טיסות בוטלו ביום שני בארה"ב, ביום ראשון בוטלו 900 טיסות

כאוס ענק בשדה התעופה: אישה קיבלה התקף לב
הילדה ישנה על הרצפה צילום: באדיבות המשפחה

אישה סבלה מהתקף לב בשדה תעופה בצפון קרוליינה לאחר שמיהרה לשער שונה במהלך סוף שבוע כאוטי של טיסות שנדחו, בוטלו, או יצאו באיחור. יותר מ-900 טיסות בוטלו ביום ראשון האחרון, מה שהותיר נוסעים תקועים ברחבי ארצות הברית, למעלה מ-200 מסלולים שתוכננו ליום שני כבר בוטלו.

נוסעים זועמים קראו ברשתות החברתיות לחברות תעופה לטפל בעיכובים וביטולים של שעות ארוכות שהותירו ילדים ישנים על רצפות שדה התעופה המטונפות. אישה אחת כתבה ישירות לחברת התעופה בטוויטר, "אם אין לכם מספיק טייסים, תפסיקו למכור כרטיסים לכל הטיסות. אני מעדיפה לשלם יותר ולהגיע בזמן כדי שהילדים שלי לא יאלצו לישון על רצפת שדה התעופה המגעילה באמצע הלילה כשהם מחכים לטייסים שלכם שיגיעו".

לקוחות חברות תעופה ועובדים כאחד דיווחו על כאוס בשדות התעופה בארה"ב מאז תחילת עליית הנסיעות בקיץ. חברות התעופה טוענות שהביקוש לנסיעות זינק לרמות טרום-מגיפה, ובכל זאת צוות העובדים נותר מצומצם לאחר פיטורים המוניים בשל נגיף הקורונה. נתוני מינהל אבטחת התחבורה (TSA) חשפו שמספר האנשים שטסו בשישי ובשבת כמעט היה שווה למספר זהה של אלה שטסו באותם ימים ב-2019.

בריטניה שדות התעופה כאוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד