ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
חשיפת 'בחדרי'

המסר של מקורבי בנט לחרדים: לא יהיה מתווה רפורמי

שעות אחרי שחשפנו את דבר פגישתו מחר של מזכיר הממשלה עם נציגי הרפורמים בדבר יישום מתווה הכותל, ברקע מצבה הרעוע של הקואליציה, בסביבתו של ראש הממשלה העבירו מסר מרגיע לחרדים כי לא יהיה כותל רפורמי | כל הפרטים

בנט וגפני בשיחה במליאה
בנט וגפני בשיחה במליאה צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

חשיפת 'בחדרי חרדים': לקראת פגישת נציגי הרפורמים והקונסרבטיבים עם מזכיר הממשלה שלום שלמה מחר (שני) במשרד ראש הממשלה, מקורבי בנט העבירו מסר מרגיע לנציגי הסיעות החרדיות.

בשיחה שקיים מקורב לראש הממשלה בנט עם חברי כנסת מהסיעות החרדיות הוא הבהיר כי הפגישה נועדה רק להרגיע את הרוחות ולדבריו ראש הממשלה נפתלי בנט לא יאפשר את יישום מתווה הכותל, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

מוקדם יותר תקף חבר הכנסת אבי מעוז את ראש הממשלה נפתלי בנט ואמר: "ממשלת בנט משותקת, היא לא יכולה לעשות את הדברים הכי בסיסיים למען תושבי ישראל. אבל את הדבר הכי חשוב לה היא עושה גם תוך כדי פרפורי הגסיסה: עוד ניסיון לחלק את הכותל המערבי, לב האומה".

חבר הכנסת יצחק פינדרוס אמר בתגובה לפרסום ב'בחדרי': "זה כבר ברור לכולם, מדובר בראש ממשלה לא רלוונטי, ולכן מפגש עם ארגון רפורמי לא רלוונטי שהם רוצים לעשות לו החייאה מלאכותית כאן בארץ, לכן אני לא רואה לנכון לקחת את הדיבורים האלה ברצינות יתר".

אורן הניג, מנכ"ל מרכז ליב"ה הגיב ותקף גם הוא: "רגע לפני פירוק הממשלה, נפתלי בנט וכהנא מבקשים לעשות מחטף ולמכור לרפורמים את הכותל המערבי. ידע כל מי שיעז לגעת באבני הכותל – עם ישראל כולו מאוחד נגד המזימה. עם ישראל כולו, חילונים, מסורתיים, דתיים וחרדים, יצאו לרחובה של עיר באם בנט וממשלתו ינסו לחלק את הכותל ולפגוע בשריד בית מקדשנו".

הכותל הרפורמי התנועה הרפורמית נפתלי בנט שלום שלמה חברי הכנסת החרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד