כ"ג סיון התשפ"ד
29.06.2024
מאות קצינים חוסלו

אמריקאים סייעו לאוקראינה לחסל שמונה גנרלים של פוטין

מרגלים אמריקאים סייעו לאוקראינה לחסל שמונה גנרלים רוסים ויותר מ-300 קצינים מאז כניסת כוחות פוטין למדינה, כך חשפו גורמים רשמיים בארה"ב

אמריקאים סייעו לאוקראינה לחסל שמונה גנרלים של פוטין
המלחמה באוקראינה צילום: צבא אוקראינה

ארה"ב מספקת מודיעין בזמן אמת לכוחות אוקראינים מאז פלשה רוסיה למדינה בפברואר, כך אמרו גורמים אמריקאים לשעבר ובהווה.

סוכנים אמריקאים סייעו לאוקראינה לחסל שמונה גנרלים רוסים ויותר מ-300 קצינים מאז כניסת כוחותיו של פוטין למדינה בפברואר, כך נחשף, הם סיפקו לצבא האוקראיני מידע מודיעיני על תנועותיהם של הקצינים. ה'דיילי מייל' מדווח, כי 317 קצינים בדרגת סגן ומעלה נהרגו בפלישה הכושלת עד כה של פוטין, בקצת יותר מחודשיים של לחימה.

כמעט שליש מהנפגעים הגיעו מהדרגים הבכירים ביותר - רב סרן ומעלה - כולל שלל גנרלים וסגן מפקד צי הים השחור של רוסיה. בשבוע שעבר הודתה מוסקבה שעוד קצין, אל"מ מיכאיל נגאמוב, נהרג בפעולה, ב-13 באפריל - לפי הדיווחים הוא הקולונל ה-35 שנהרג. מותו הוכרז שעות ספורות לאחר מותו של אלכסנדר צ'ירווה, רב החובל של ספינת מלחמה שהופצצה בהתקפה אווירית אוקראינית בנמל ברדיאנסק.

כעת, גורמים רשמיים אמריקאים אומרים כי מקרי המוות הללו התאפשרו רק על ידי המודיעין האמריקני, ואמרו לרשת NBC, כי הם היו מעורבים עם ממשלת אוקראינה, וסימנו שוב ושוב את הזמן והמיקום של התקיפות המתוכננות של פוטין.

ולדימיר פוטין מלחמת אוקראינה רוסיה חיסול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד