ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024

אביב הגיע פסח בא – זמן מצוין לרענן את הבית ולעשות הדברה

אם אתם אוהבים לראות את הבית שלכם נקי, אבל מעדיפים לשלם למען זה במקום לנקות הלכה למעשה, חברת ניקיון היא לגמרי הכתובת

אביב הגיע פסח בא – זמן מצוין לרענן את הבית ולעשות הדברה
הדברה צילום: FREEPIK

ניקיון והדברה מגיעים בדרך כלל כמקשה אחת. נוהגים לבצע את זה במועדים מיוחדים וחד פעמיים, כמו כניסה לדירה חדשה או אכלוס דירה קיימת וכן בחגים כמו ראש השנה ו... פסח!

פסח הוא חג הניקיון הבלתי מנוצח, שמעבר להיותו כה סמלי ומיוחד עבור רבים, הוא מהווה גם הזדמנות נהדרת לבצע ניקיון מחץ בכל חללי הבית. מי שלוקח את הניקיון צעד קדימה ומשקיע בזה מעבר, יכול להגיע לתוצאות נפלאות, כאילו זה עתה קיבל את המפתחות לביתו מידיו של הקבלן.

ומה באשר להדברה? אם אתם סובלים מנוכחותם של מזיקים בבית שלכם, זו ההזדמנות שלכם לתפור את שתי הסוגיות האלו בפעם אחת, ולהפוך את הבית שלכם לנחלה מושלמת לשהייה, עם תנאי מחיה היגייניים ונוחות מרבית.

כיצד בוחרים את סוג ההדברה הנכון?

כיום ישנם מספר סוגים של שיטות הדברה. כל אחת מהן מייצגת טכניקה ושיטות שונות, אשר נועדה לסייע במיגור תנאי המחיה של מזיק אחר. המדביר, שמהווה הגורם המקצועי ובעל הסמכות להשתמש בחומרי ההדברה השונים, הוא זה שצריך להתאים לכם את סוג ההדברה הנכון. אולם לשם ההבנה הכללית, בבית שיש בו בעלי חיים יעדיפו להשתמש בהדברה ירוקה, ואילו הדברות בשטחים שלא מאוכלסים על בסיס קבוע, כמו גינות וכו', יהיה עדיף השימוש בהדברה כימית.

להלן סוגי ההדברות:

  1. הדברה כימית – ההדברה היעילה מכולן, אולם באותה נשימה נחשבת רעילה ומסוכנת לבני אדם. פחות מומלצת אם ישנם ילדים קטנים ותינוקות, משום שהיא דורשת אוורור של כמה שעות וגם לאחריו יכולות להיוותר שאריות רעילות.
  2. הדברה ירוקה – הדברה שמסוכנת הרבה פחות לבני אדם, משום שהחומרים צמחיים ולא כימיים. זמני השהייה מחוץ לבית לאחר ההדברה הם קצרים מאוד ואף יכולים להסתכם בשעה אחת בלבד.
  3. הדברה אקולוגית – שימוש באמצעים אקולוגיים לשם הרחקת בעלי חיים.
  4. הדברה קולית - משמשת יותר להדברת מזיקים מעופפים כמו עטלפים או יונים וכן מכרסמים.
  5. הדברה ביולוגית – שימוש באמצעים טבעיים וביולוגיים לשם הדברה. לא נפוצה במיוחד כיום, ולכן מרבית המדבירים לא מציעים אותה כחלק מחבילת השירותים.

חברת ניקיון לפסח – איך זה עובד?

אם אתם אוהבים לראות את הבית שלכם נקי, אבל מעדיפים לשלם למען זה במקום לנקות הלכה למעשה, חברת ניקיון היא לגמרי הכתובת. בדרך כלל ניקיון עצמאי לפני פסח אורך כמה ימים, תוך ניסיון בלתי פוסק לרתום את יתר בני הבית ללא הצלחה. שירותיה של חברת ניקיון יכולה לסיים עבורכם את כל הניקיון ביום אחד, תוך כשמונה שעות, ולהשאיר תוצאות מבריקות ומרשימות למדי.

ובאשר למחירים, הפרמטר המרכזי שעשוי להשפיע על זה הוא מספר החדרים. נוסף אליו, גם משתנים כמו מצבור הלכלוך בדירה, האם היא משופצת או לא וכן האם היא בעלת תכולה או ריקה. אם אתם רוצים שזה ייצא לכם משתלם ואתם בין מעברי דירות, מומלץ לקרוא לשירותי ניקיון לפני שמתחילים להוביל את הציוד פנימה.

כך או כך, כדי שהסכם ההתקשרות ביניכם לא יישאר עמום ורק על הדרך תגלו ששירותים נוספים כרוכים בתשלום, מוטב לערוך את כל הבירורים המקדימים לפני. בקשו שיאמרו לכם בצורה מפורשת מה חבילת השירות כוללת, כך שתראו שזה אכן עונה על הצרכים שלכם.

הדברה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}