ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
"דוחים את הסגנון"

"100 טון אקונומיקה": הפרקליטות בהודעה חריגה נגד הח"כית

בעקבות ציוץ של חברת הכנסת גלית דיסטל מהליכוד, שהתייחס לדברים שאמר היום עד המדינה שלמה פילבר במהלך עדותו בבית המשפט, פרסמה פרקליטות המדינה הודעה חריגה שמגנה את דברי הח"כית: "דוחים מכל וכל את הסגנון בו חברת כנסת מתבטאת נגד רשות מרשויות המדינה"

"100 טון אקונומיקה": הפרקליטות בהודעה חריגה נגד הח"כית
שלמה פילבר בביהמ"ש צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פרקליטות המדינה יצאה הערב (שלישי) בהודעה חריגה נגד חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן מ'הליכוד', זאת בעקבות ציוץ שלה מוקדם יותר בנוגע לדברים שאמר עד המדינה שלמה פילבר, במהלך עדותו היום בבית המשפט. "דוחים מכל וכל את הסגנון", נכתב בהודעת הפרקליטות.

במהלך העדות בבית המשפט אמר פילבר: "החוקר נכנס והציע לי להביא את הראש של נתניהו ואלוביץ'. הוא הציע את זה בלי לומר את המילים האלה". 

בתגובה לדברים כתבה חברת הכנסת דיסטל כי היא "ממליצה לפקידים הרקובים לגייס עורכי דין", תוך שהיא מתכוונת לחוקרים ואנשי הפרקליטות.

שלמה פילבר היום בבית המשפט | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90.

‏"100 טון אקונומיקה סמיכה פקק כחול על הפרקליטות כשנחזור", כתבה דיסטל. "הפקידים הרקובים יחקרו. הפקידים הרקובים יענשו.
‏הפקידים הרקובים ישלמו על הפיכה שלטונית שהצליחה. ממליצה לפקידים הרקובים לגייס עורכי דין כבר עכשיו כי נחזור מהר מכפי שהם חושבים".

"צר לנו שחברת כנסת מציגה ציטוט שפשוט לא היה ולא נברא", נכתב בחשבון הטוויטר הרשמי של פרקליטות המדינה. "הדברים שאת מייחסת לחוקר לא נאמרו לפילבר בחקירתו. מעבר לכך, אנו דוחים מכל וכל את הסגנון בו חברת כנסת מתבטאת נגד רשות מרשויות המדינה, שעובדיה הם משרתי ציבור נאמנים".

פרקליטות המדינה גלית דיסטל אטבריאן שלמה פילבר משפטו של בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד