י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
"כיפה אדומה"

העוגה המורעלת שהרגה ופצעה 28 חיילים רוסים

אזרחים אוקראינים אפו עוגה מורעלת והציעו אותה לחיילים רוסים. כך טוען שירות הביון של אוקראינה. הדיווח מגיע ברקע התיעודים המזוויעים של מאות גופות ברחובות העיר בוצ'ה, חלקן עם ידיים קשורות

העוגה המורעלת שהרגה ופצעה 28 חיילים רוסים
עוגה. אילוסטרציה צילום: unsplash

כשהפלישה הרוסית נכנסת לשבוע השישי שלה. מתגלה כי האוקראינים עושים הכל כדי למנוע מהרוסים לכבוש יעדים כולל ניסיון הרעלה. הרוסים מדווחים כי עוגה שניתנה לחיילים על ידי תושבים אוקראינים, הייתה מורעלת, וכתוצאה מכך שני חיילים מתו ו-28 חיילים נפצעו.

הדיווח מגיע על רקע תיעודים קורעי לב של מאות גופות פזורים בכבישים ברחבי העיר בוצ'ה, חלק מהגופות קשורות, חלקן ממולכדות, וחלקן איבדו צלם אנוש.

אזרחים באיזיום, ליד העיר חרקוב, נלחמו בחזרה בגבורה נגד הרוסים, שהרסו אזורים גדולים של העיר בהתקפות פגזים בלתי פוסקות. תושבים מקומיים אפו עוגות עבור חיילים מהחטיבה השלישית של רוסיה, והכניסו בהן רעל. כך דיווח שירות המודיעין של אוקראינה. כתוצאה מכך נהרגו שני חיילים, ועוד 28 פונו לטיפול נמרץ. עוד פורסם באוקראינה, כי כ-500 חיילים רוסים מאושפזים בבית החולים בעקבות הרעלת אלכוהול כבדה ממקור לא ידוע.

למרות מאמציהם, אזרחים אוקראינים לא הצליחו לעצור את הרוסים בהרס הערים שלהם. בתי ספר, מרפאות, ובתי מגורים רגילים נהרסו בהתקפות מהאוויר.

מיקולה שפושניק, שמתגוררת בכפר בשם הרושובקה, סיפרה לרשת 'סקיי ניוז': "המטוסים טסים נמוך. הם הפציצו כל כך לאט, לא בחיפזון, הוא (פוטין) מוחק את האוכלוסייה, אולי כדי לנסות לגרום לאנשים לעזוב את המקום. הורס את אוקראינה, אפילו אבי, שחי את מלחמת העולם השנייה, אמר שהגרמנים לא עשו את זה".

עוגה צבא רוסיה מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}