י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
ממשיכים להוביל בבית"ר

בכירי מכבי בביתר עילית קיבלו את ברכתם של רבני העיר שליט"א

בשורת ביקורים מיוחדים שערכו בכירי מכבי בביתר עילית אצל רבני העיר שליט"א וראש העיר לרגל מינויו של ר' יונתן רובינשטיין למנהל מרחב גוש עציון, הם התקבלו בחמימות רבה וקיבלו את ברכת הרבנים על עשייתם הענפה ותרומתה של מכבי לקידום הבריאות למען תושבי העיר. בביקורים נכחו מנהל מרחב גוש עציון במכבי ר' יונתן רובינשטיין, מנהל השיווק למגזר החרדי ר' משה שלזינגר, מנהל המרכז הרפואי רוממה ר' יצחק קליין ומתאם קשרי הקהילה של מכבי בביתר עילית ר' מוטי שמני

בכירי מכבי בביתר עילית קיבלו את ברכתם של רבני העיר שליט"א
ביקור אצל רבני העיר צילום: יח"צ

את שורת הביקורים פתחו נציגי מכבי שירותי בריאות אצל המרא דאתרא הגאון רבי חיים ווייס שליט"א. המרא דאתרא אירחם במעונו החדש של בית הדין שבראשותו, וברכם בברכת הצלחה על עשייתם הברוכה למען אנשי העיר. לאחר מכן התקבלו נציגי מכבי במעונו של המרא דאתרא הגאון רבי יעקב תופיק שליט"א, ששוחח עמם על חשיבותה של הרפואה בשבת והמענה המותאם של מכבי לשירותי בריאות בשבת.

לאחר מכן הם התקבלו אצל רב קהילת סלונים, רב שכונת הגפן בביתר עילית ומרבני הבד"ץ הגאון רבי ישראל ברזובסקי שליט"א, שקיבלם בחמימות. נציגי מכבי סקרו בפניו את פעילותה של מכבי ופריסת השירותים הנוחה לטובת התושבים. את המפגשים הם המשיכו עם ביקורים אצל רב קהילת ויז'ניץ בביתר ומרבני הבד"ץ בעיר הגאון רבי שלמה איצקוביץ' שליט"א, אצל רב קהילת המתמידים הגאון רבי ברוך מרדכי מינצברג שליט"א, ואצל הגאון רבי אברהם שרגא שטיגליץ שליט"א, דומ"ץ חסידי צאנז בביתר עילית, שברכו את ר' יונתן רובינשטיין על המינוי החדש ושיבחו את מתאם קשרי הקהילה ר' מוטי שמני על פעילותו המסורה וציינו לשבח את מכבי הפועלת בהלימה לצרכי הקהילה.

מנהל מרחב גוש עציון במכבי ר' יונתן רובינשטיין, מנהל השיווק למגזר החרדי ר' משה שלזינגר, מנהל המרכז הרפואי רוממה ר' יצחק קליין ומתאם קשרי הקהילה של מכבי בביתר עילית ר' מוטי שמני, הציגו בפני הרבנים שליט"א את פריסת השירותים של מכבי בעיר, את הרפואה המותאמת לצרכים המקומיים ופיתוח הרפואה בשבת המספקת מענה הלכתי לענייני רפואה דחופים בשבתות וחגים. הרבנים ברכו את הנוכחים על תרומתם הגדולה בפיתוח שירותי הבריאות בעיר למען התושבים. 

במהלך סבב הביקורים אצל רבני העיר, התקבלה משלחת מכבי בלשכתו של ראש העיר ביתר עילית, הרב מאיר רובינשטיין, שאירחם בחום וציין את שיתוף הפעולה המבורך עם העירייה.

מנהל מרחב גוש עציון, ר' יונתן רובינשטיין: "מכבי ממשיכה להוביל את הצמיחה בביתר עילית בשיתוף פעולה עם כלל הגורמים ונציגי הציבור, בהתאם להוראת מרנן גדולי הדור שייעודנו בעולם הינו לפעול להיטיב עם הזולת".

מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}