כ"ו אלול התשפ"ד
29.09.2024

לקראת שבועות: דברי תורה בבורסת היהלומים

מעמד מיוחד של דברי תורה התקיים בבורסת היהלומים הישראלית • נשיא הבורסה יאיר סהר: "מקדמים בברכה ובגיבוי כספי כל עשיה בנושא תורני"

האירוע
האירוע

בורסת היהלומים קיימה אירוע דברי תורה לרגל חג השבועות בהשתתפות הרב הראשי לישראל, שלמה משה עמאר

לרגל חג השבועות התקיים שלשום (א) בבורסת היהלומים הישראלית אירוע של דברי תורה בהשתתפות נשיא בורסת היהלומים, יאיר סהר, הרב הראשי לישראל, שלמה משה עמאר, הרב של רמת גן, אריאל יעקב, ראש מוסדות דרכי הוראה לרבנים, יוסף אליהו, סגן ראש עיריית רמת גן - אביהו בן משה וחברי בורסת היהלומים.

הרב הראשי לישראל הגר"ש עמאר, אמר: "בהזדמנות זו נברך את כל הקהל הקדוש, והנהלת בורסת היהלומים. הבורסה זכתה בהנהגה נפלאה מאוד המנסה בכל כוחה לדאוג לכך שיהיו במקום הזה לא רק חומריות וגשמיות אלא גם רוח ודעת. ברוך מקדש עמו ישראל על ידי תורה ומצוות".

נשיא בורסת היהלומים, יאיר סהר, אמר: "אני מניח, שאין עוד גוף עסקי במדינה שיש בו ועדה מיוחדת שכל מעשיה מוקדשים לנושאים הקשורים לתרבות תורנית. הנהלת בורסת היהלומים מתייחסת בלב פתוח לכל המשאלות של הוועדה לתרבות תורנית, ומקדמת בברכה ובגיבוי כספי כל עשייה בנושא. אני מאחל לכולכם שנראה אתכם בחגיגת הכנסת ספר התורה. ברוח חגיגית זו אני רוצה לאחל לכולנו חג שמח ושיהיה רק טוב".
בורסה יהלומים תורה הגר''ש עמאר חגיגה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}