ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
חטפו את נשקה של הלוחמת

המחבלים, בני דודים מאום אל פאחם; אחד מהם ניסה להצטרף לדאעש

שני המחבלים שביצעו את הפיגוע הרצחני הם בני דודים, תושבי אום אל פאחם. אחד מהם היה מוכר לרשויות. השניים עשו דרכם לאולם אירועים חמושים בנשקים, נתקלו בלוחמי מג"ב, חטפו את נשקה של אחת מהן ופתחו לעברם בירי. לוחמים שהיו בסמיכות - חיסלו אותם

המחבלים, בני דודים מאום אל פאחם; אחד מהם ניסה להצטרף לדאעש
המחבלים שביצעו הפיגוע בחדרה צילום: רשתות חברתיות ערביות

חאלד ואיימן אגבריה, בני דודים, תושבי העיר אום אל פאחם, הם שני המחבלים שביצעו הערב (ראשון) את הפיגוע הרצחני בעיר חדרה בו נהרגו לוחם ולוחמת מג"ב וחמישה נוספים נפצעו בינוני עד קשה.

מסתמן לעת עתה כי לפחות אחד המחבלים היה מוכר לרשויות וידוע בתמיכתו בארגון דאעש ובעבר אף ישב במעצר, בעקבות כתב אישום שהוגש נגדו לאחר שניסה להצטרף לארגון הטרור האסלאמי שפעל בטורקיה.

שני המחבלים, תושבי העיר אום אל פאחם, חוסלו על ידי כוחות הביטחון בזירה. מהמשטרה דווח כי כוחות גדולים של משטרה לרבות יחידות מיוחדות פועלים בגזרת אום אל פחם לביצוע מעצרים נוספים כדי לבדוק האם היה מי שידע על כוונת השניים ואולי אף ישנם נוספים שמתכוונים לבצע פיגוע דומה.

מפרטי האירוע עולה כי שני המחבלים עשו דרכם לכיוון אולם אירועים בחדרה חמושים בנשקים, נתקלו בלוחמי מג"ב, חטפו את נשקה של אחת מהן ופתחו לעברם בירי. לוחמי מג"ב מיחידת המסתערבים שהיו במסעדה סמוכה, הגיעו למקום וחיסלו את המחבלים.

הפיגוע בחדרה אום אל פאחם מחבלים חיסול מחבלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד