ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
היעד - כיבוש ראשות העיר

לקראת הבחירות: גפני מסתער על בית שמש ומקים ועדת רבנים • פרסום ראשון

במטרה לכבוש את ראשות העיר בית שמש, ב'דגל התורה' מעלים הילוך לקראת הבחירות ומקימים ועדת רבנים חדשה שתנסה להביא סוף לתככים בתוך הסיעה המקומית • השמות והסערה סביב הוועדה; וגם, כיצד קשור אחיינו של השר לשעבר אלי ישי לתככים? • כל הפרטים בפרסום ראשון 

לקראת הבחירות: גפני מסתער על בית שמש ומקים ועדת רבנים • פרסום ראשון
גפני עם נציגי 'דגל' בעיר בית שמש צילום: רווח הפקות

למעלה משנה וחצי לבחירות המוניציפליות, ובדגל התורה כבר סימנו יעד: כיבוש ראשות עיריית בית שמש. הדרך לשם רצופה מתיחויות פנימיות ותככים, וקושי במציאת מועמד ראוי שיהיה מקובל על שאר תושבי העיר. יריבויות בתוך הסיעה המקומית מביאות את יו"ר 'דגל התורה' חבר הכנסת משה גפני לפעול בחודשים האחרונים ביתר שאת נגד המאבקים בעיר על מנת להיערך לקראת המרוץ לראשות העיר.

מזה כמה חודשים מעורב חבר הכנסת משה גפני בכל הנעשה בעיר בית שמש, ולעיתים תכופות הוא אף מגיע לעיר ומעורב בנעשה שם באופן שוטף. בשבועות האחרונים העלה אחד מרבני העיר בית שמש, הרב אברהם קורנפלד, רעיון להקמת ועדת רבנים בדומה לזו הפועלת בירושלים שתהיה הסמכות התורנית בעיר וגם תפתור את התככים בסיעה המקומית כדי להביא לרגיעה ולגבש חזית אחידה.

בשבוע האחרון הגיע חבר הכנסת משה גפני יחד עם מנחם שפירא מכוח תפקידו כמנהל המחלקה המוניציפלית וקיים פגישה במטרה לגבש את ועדת הרבנים. בפגישה שקיים גפני שפירא בבית הרב קורנפלד העלה הרב דרישה כי הוא יעמוד בראשות הוועדה הרבנים לבדו, אך גפני התנה את הסכמתו בכך שהרב קורנפלד יביא להסכמה גורפת של כלל רבני העיר שמסכימים לכך. 

בפועל טרם הושגו כלל ההסכמות, ובימים האחרונים החל הרב קורנפלד לפגוש את נציגי העירייה כדי לפתור את המתיחויות בעיר. בנוסף נודע ל'בחדרי חרדים' כי דרישה שעלתה למנות רכז לסיעה מטעם הרב, פעיל פוליטי בעיר עמוס ישי (אחיין של יו"ר ש"ס לשעבר אלי ישי), נפסלה על ידי הדרג הפוליטי מחשש לפגיעה בעבודת הסיעה והתערבות שתביא לפילוגים עוד יותר קשים כדי שיש בירושלים בעקבות פעילות של רכז דומה שתחת ועדת הרבנים המקומית.

 

בית שמש משה גפני דגל התורה מוניציפאלית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד