י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

הילדים שנפלו מגובה 15 מטר - שוחררו לביתם • האב: "ה' מנהל את העולם"

הצלה ניסית: אליהו ויהודה זאב בראון, שנפלו השבוע לפיר בעומק 15 מטרים במערות חזן, שוחררו לביתם • למרות גובה הנפילה, הם נפגעו באורח קל בלבד • אב הילדים, ששהה עמם בעת האירוע, אומר: "ה' מנהל את העולם. חייבים להיזהר אבל חייבים להמשיך בפעילויות עם הילדים"

חילוץ הילדים. צילום: דוברות מחוז דרום במשטרה
חילוץ הילדים. צילום: דוברות מחוז דרום במשטרה

הצלה ניסית: אליהו ויהודה זאב בראון, האחים בני 14 ו-11 מביתר עילית שנפלו השבוע לתוך פיר בעומק 15 מטרים במערות חזן, סמוך למושב אמציה ובאורח נס נפגעו באורח קל ואושפזו בבית החולים, שוחררו אתמול (ד') לביתם.

השניים סובלים משברים בחלקי הגוף וייאלצו בשבוע הבא להגיע לביקורת רפואית נוספת.

"הקדוש ברוך גוזר עלינו גזירה ואנחנו צריכים לחזור בתשובה", אומר היום האב שיצא עם בניו ונכדו לטיול בו אירעה הנפילה. "תמיד צריך להיזהר אבל גם חייבים להמשיך לעשות פעילויות עם הילדים. ה' הוא מנהל את העולם".

"יצאנו לטיול הזה על פי תוכניות טיולים מסודרת ונקטנו משנה זהירות על פי ההוראות".

נס בין הזמנים: שני ילדים חרדים נפלו לפיר בעומק 15 מטר - ונפצעו קל

כזכור, ביום שלישי, המשפחה מביתר עילית, אבא, שני ילדיו ונכדו, יצאה לטייל במערות חזן. במהלך הטיול, תוך כדי זחילה והליכה במחילות, צנחו שניים מהילדים לתוך פיר בעומק 15 מטר (גובה של חמש קומות) צוותי החילוץ הורדו בעזרת חבלים לתחתית הבור וחילצו את הילדים.

בהמשך נמסר כי מצבם של האחים שנפצעו מוגדר קל ויציב.

כאמור, אתמול שוחררו האחים לבתיהם.

בעקבות האירוע, הורה מפקד תחנת משטרת קריית גת, סנ"צ עופר שומר, על פתיחת חקירה כנגד האחראים להפעלת המקום במושב. במקביל, הורה מפקד התחנה לאחראים על המקום לסגור את כלל הפתחים המהווים סכנה במערות, ונאסר על הכנסת מטיילים למקום עד סיום החקירה. מחר יוזמנו נציגי המושב לשימוע בפני מפקד התחנה.

מפקד התחנה התייחס למקרה וציין: "מדובר במקרה בו נפגעו שני ילדים במהלך טיול בחג. אנו שבים וקוראים לציבור להקפיד על הוראות הבטיחות המותאמות לאיזור אליו הם יוצאים לטייל".
בית החולים פיר 15 מטר נפילה חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}